Vyras, gyvenantis Vilniuje, Ozo g. 8A, papasakojo, kad jo buto langai yra į arenos pusę, todėl sklindanti šviesa sukelia didelių nepatogumų.
„Kreipiausi ne kartą į „TwinsBet“ arenos administraciją, ir kreipiausi ne aš vienas, o daugelis mūsų namo gyventojų. Tačiau administracijai tai, atrodo, nerūpi“, – teigė jis.
Nesulaukęs pagalbos iš pačios įmonės ir Vilniaus miesto savivaldybės, jis savo ir kaimynų problemą išdėstė žurnalistams.
„Problema ta, kad reklaminiai ekranai, esantys šalia arenos, tapo pernelyg ryškūs po neseniai atlikto remonto. Anksčiau jie nekėlė jokių nepatogumų, bet dabar jų ryškumas yra tiesiog nenormalus“, – pasakojo vilnietis.
Anot jo, išėjus į balkoną, šie ekranai akina taip, lyg priešais stovėtų automobilis su įjungtomis tolimosiomis šviesomis, o namuose net užuolaidos nesulaiko šviesos, ir naktis virsta diena.
Jis klausė, kaip gyventi žmonėms, kurie turi mažų vaikų ir kuriuos reikia guldyti 20 valandą vakaro, kai ekranai išjungiami tik 22 valandą, galima gyventi tokioje aplinkoje?
„Ar tikrai reklama yra tokia būtina iki pat 22 valandos, kai tuo metu aplink jau ne tiek daug transporto ir žmonių?“
Tikina, kad iš „TwinsBet“ arenos administracijos – tik pažadai
Tomas teigė, kad iš arenos administracijos gauna tik vieną atsakymą: „Atkreipsime dėmesį į ekranų veikimą“, bet niekas nesikeičia.
„Atrodo, jiems tai visiškai nerūpi. Įdomu, kaip jie pasielgtų, jei toks galingas šviesos šaltinis šviestų tiesiai į jų langus kiekvieną vakarą.“
Jis pažymėjo, kad kreiptasi buvo ir į Vilniaus miesto savivaldybę, tačiau kol kas atsakymo nesulaukė.
Skundų sulaukia kelis kartus per metus
Susisiekus su „TwinsBet“ arena, komunikacijos ir turinio vadovas Laurynas Ribakas patvirtino, kad įmonė yra gavusi kelis pranešimus dėl per stipraus ekrano ryškumo.
Anot jo, įprastai tokių pranešimų sulaukiama po kelis kartus per metus.
„Tai susiję su naujai atsikrausčiusiais gyventojais, kurie nėra pratę prie gausiai apšviestų Vilniaus gatvių bei reklaminių ekranų.“
Pasitaiko įrangos gedimų
„Reaguojame į skundus bei sistemos gedimus, kad galėtume užtikrinti kokybę bei nepažeisti aplinkinių komforto“, – tikino įmonės atstovas.
Anot jo, po kiekvieno tokio skundo ekranai yra kruopščiai patikrinami.
„Dažnu atveju tai būna susiję su techniniais gedimais. Nepaisant to, arena reguliariai dalyvauja naujų įrenginių pristatymuose, parodose ir stengiasi integruoti vis naujas technologijas. Esame visuomet pasiruošę diskutuoti ir bendradarbiauti su Vilniaus miesto gyventojais bei „Twinsbet“ arenos kaimynais.
Visgi norime pabrėžti, kad laikomės visų Vilniaus miesto savivaldybės reikalavimų bei įstatymų ir pagal tai vykdome visas savo veiklas“, – teigė jis.
Problemą galima išspręsti
Vilniaus miesto savivaldybė teigia, kad dėl „Twinsbet“ arenos ekranų skundų nėra gavę, tačiau panašių situacijų pasitaiko.
„Teisės aktų, reglamentuojančių reklamos ekranų ryškumą nėra. Gavę skundą dėl per ryškaus pastato apšvietimo ar per didelio reklaminio ekrano ryškumo, kreipiamės į savininką, informuojame apie situaciją. Pastebime, kad savininkai geranoriškai atsižvelgia į gyventojų nusiskundimus, tą gana nesunkiai padaryti leidžia apšvietimui naudojamos technologijos.
Rugpjūčio 30 d. 6 val. ryto gyventojai elektroniniu būdu kreipėsi į Savivaldybę, tačiau automatiniu autoatsakikliu buvo informuoti, kad laiškas nepriimtas nagrinėti, kadangi pateikiant dokumentus privaloma pateikti pasirašytą prašymą (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių 24.5 papunktis).
Gyventojų paprašyta pakartotinai atsiųsti el. laišką su pasirašytu prašymu ir prašymą lydinčiais dokumentais (jei tokių yra). Tačiau kol kas pakartotinio kreipimosi nesame gavę“, – portalą lrytas.lt informavo Vilniaus miesto savivaldybės Visuomenės informavimo skyriaus specialistas Irmantas Kuzas.