„Mano BŪSTAS“: dėl stichijos iškvietimų skaičius augo trigubai, stiprinamos avarinės tarnybos pajėgos

2024 m. liepos 29 d. 12:00
Dėl smarkaus lietaus ir gūsingo vėjo daugiabučius prižiūrinti bendrovė „Mano BŪSTAS“ šią parą sulaukia gerokai daugiau iškvietimų. Siekdama operatyviai šalinti avarijos padarinius ir gelbėti gyventojų turtą, įmonė ženkliai stiprina avarinės tarnybos pajėgumus.
Daugiau nuotraukų (1)
Pastarosiomis dienomis Lietuvą užklupusi gamtos stichija ant kojų sukėlė kone visas gelbėjimo tarnybas. Ne išimtis ir daugiabučių namų priežiūrą vykdančius specialistus. „Mano BŪSTAS“ skaičiuoja, kad dėl smarkaus lietaus ir didelio vėjo per parą gerokai išaugo iškvietimų skaičius.
Siekdamas kuo operatyviau gelbėti klientų turtą „Mano BŪSTAS“ sustiprino avarinės tarnybos pajėgas. Su audros ir lietaus padarytais nuostoliais kovoja ne tik įmonės darbuotojai, bet ir pasitelkti išorės partneriai. Avarinės tarnybos ekipažai be poilsio dirba nuo sekmadienio vakaro, nes vieną iškvietimą keičia kitas.
Už „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos veiklą sostinėje atsakinga Eglė Šlajūtė patvirtino, kad šią gyventojai pagalbos kreipėsi tris kartus daugiau kartų nei įprastai.
„Suprasdami situacijos rimtumą pasitelkėme visus turimus nuosavus žmogiškuosius resursus, o taip pat – išorės rangovus. Į kiekvieną iškvietimą stengiamės atvykti kaip galime greičiau. Dėl avarijų gausos planuojame kiekvieną minutę, peržiūrime vykimo maršrutus, atitinkamai skirstome darbuotojų pajėgas. Dėl neeilinės situacijos atvykimas į dalį iškvietimų gali užtrukti ilgiau, nei įprastai, tačiau nė vieno kliento nepaliksime bėdoje. Tiesiog prašome gyventojų kantrybės, nes situacija išties neeilinė“, – sako E.Šlajūtė.
Gausūs krituliai ir smarkus vėjas labiausiai pakenkė daugiabučių namų konstrukcijoms bei inžinerinės sistemoms. Daugiausia iškvietimų sulaukta dėl pratekėjimų į butus bei bendrąsias patalpas, nuplėštas stogo konstrukcijų bei fasadų dalis, patvinusius lietaus bei buitinių nuotekų tinklus.
Pranešimų, jog krintantys medžiai ar namo konstrukcijų dalys apgadino daugiabučius namus ar šalia esančius automobilius, įmonė kol kas nefiksavo.
„Dalį dėl gamtos išdaigų atsiradusių gedimų likviduojame nedelsiant vietoje, tačiau dalį defektų pradėsime šalinti tik tada, kai tą padaryti leis oro sąlygos. Bet kuriuo atveju reaguojame operatyviai, padeda visiems, kad reikia mūsų pagalbos ir tikimės, kad avarinių iškvietimų skaičius dienos pabaigoje ims mažėti“, – teigė E.Šlajūtė.
Pastebėjus namo konstrukcijų pažeidimus „Mano BŪSTAS“ prašo gyventojų nedelsti ir apie tai pranešti namo administratoriui. Taip pat – nebandyti audros ir lietaus sukeltos žalos padarinius bendrojo naudojimo patalpose šalinti patiems. Ypatingai, jei jie susiję su elektros instaliacija.
Tuo metu „Mano BŪSTO“ Klientų aptarnavimo centras dėl oro sąlygų padarytos žalos taip pat skaičiuoja išaugusį klientų skambučių kiekį ir primena, kad dėl to gali tekti šiek tiek ilgiau palaukti, kol klientai bus sujungti su konsultantais.
mano būstasvėjasLietus
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.