„Siekiame sąžiningos kainodaros ir matome, kad dabartinėmis rinkos sąlygomis galime pasiūlyti maždaug triskart mažesnes kainas už būsto pardavimo paslaugas. Šiuo metu rinkos standartas – 3 proc. mokestis nuo parduoto būsto kainos, mes imsime 1 proc. Tačiau atsinešame ne tik geresnę kainodarą būsto pardavimo rinkoje, bet ir inovacijas nuomos srityje – kol kas Lietuvoje tai pirmasis toks sprendimas, kai, pavyzdžiui, būsto savininkai galės visiškai nebendrauti su nuomininkais ir nereiks sukti galvos dėl būsto priežiūros“, – teigia L.Boguševičius.
Jo verslo partneris Andrius Čepkus priduria: „Visas nuomos administravimo procesas yra perkeltas į NT technologijų platformas. Verslo prasme tai leidžia sutaupyti finansinių, žmogiškųjų ir laiko sąnaudų, todėl turime galimybę pasiūlyti mažesnes paslaugų kainas klientams. Na, o žmonėms bus paprasta naudotis šia sistema. Nebeliks tiesioginio bendravimo su nuomininkais, bet kokius galinčius kilti ginčus taip pat spręsime mes, nes mūsų tikslas – ne tik išnuomoti būstą, bet ir rūpintis tolesniu procesu, t. y. komunikacija su nuomininkais, būsto priežiūra, aptarnavimu. Paprasčiau tariant, tiek būsto savininkas, tiek nuomininkas yra mūsų klientas.“
Skirtingai nei dauguma NT agentūrų, įmonė turės nuolatinius darbuotojus, o ne laisvai samdomus agentus. „Taip užtikrinsime pardavėjų nešališkumą ir nekonkuravimą. Trumpai tariant, pritaikysime jau išbandytą verslo modelį automobilių pardavimo rinkoje – mūsų patirtis su „Deals on Wheels“ rodo, kad didžiausias klientų pasitenkinimas pasiekiamas tada, kai visa komanda vieningai siekia bendro tikslo, eliminuojama vidinė konkurencija tarp komandos narių, būtent tai ir darysime“, – sako L.Boguševičius.
Sukurtas naujas verslo modelis žmonėms užtikrins paprastą ir aiškų aptarnavimą bei konsultacijas nuo pirmos užklausos iki galutinio rezultato. Žmonės gaus pagalbą ir tokiuose žingsniuose, kaip būsto parengimas pardavimui ar nuomai, jo fotografavimas, turto vertinimas, reklama, komunikacija ir dokumentacija su bankais bei notarais, sandorio sudarymo koordinavimas, tolesnis nuomos administravimas ir priežiūra.
„Nuo pat pirmų šio verslo idėjos plėtojimo akimirkų žvelgėme į klientą kaip į centrinę verslo ašį. Visą laiką atsakinėjome sau į klausimą – jeigu aš būčiau klientas, ką norėčiau, kad už mane padarytų? Todėl sukūrėme modelį, pagal kurį žmonių lauks pagalba kiekviename žingsnyje“, – papildo L.Boguševičius.
NT paslaugų veiklą „Deals on Home“ pradeda Vilniuje, o per artimiausius metus ketina plėstis ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.