– Suprantu, jūs jau žinote, kas kokio išskirtinio būsto Lietuvoje ieško?
– Taip. Tarkime, būstas Senamiestyje, naujame ar renovuotame name – keturių miegamųjų, su dviem automobilių stovėjimo vietomis ir puikiais vaizdais pro langus, – tokio NT šiandien yra net eilė laukiančiųjų.
Mūsų įmonės didžiausias konkurencinis pranašumas yra tas, kad čia dirba 10 prabangaus NT ekspertų, kurie turi savo klientų ratą. Tarpusavyje aktyviai bendradarbiaujame siekdami geriausio rezultato – rasti, kas geriausiai tiktų ir pirkėjui, ir pardavėjui.
Informacijos dalinimasis yra mūsų įmonės sėkmės formulė: pardavėjai įgyvendina savo lūkesčius ir tikslus, pirkėjai randa sau naujus namus per optimalų laiką. Ir ne visada kaina yra esminis dalykas. Mes jau žinome, kas ieško būtent vieno miegamojo, naujausiomis interjero tendencijomis įrengto buto Senamiestyje ir žinome, kam reikia kelių milijonų vertės sklypo projekto vystymui Vilniaus centre. Pagrindinis dalyjas – ne kaina, o turto išskirtinumas ir unikalumas, kaip ir pirkėjų specifiniai poreikiai.
– Turbūt pažįstate visus, prabangų NT pardavinėjančius kolegas, matote ir jų parduodamus objektus. Kuo šie būstai rinkoje išsiskiria?
– Jie nėra tradiciniai. Jų ar vieta ypatinga, ar kaimynystė. Prabanga – tai ir būsto plotas, ir lubų aukštis, interjero sprendimai ir detalės, vaizdai pro langus, architektūrinė istorija ir paveldas. Viskas, kas pirkėjui sukelia norą investuoti į tokį NT ir jie yra pasiruošę už tai susimokėti dar ir papildomai.
– Jūsų sėkmingiausio sandorio istoriją?
– Manau, sėkmingiausias sandoris yra tas, kai vos atvykus apžiūrėti būsto, jau žinau, kas jį nupirks. Kai matau pardavėjų emocijas, girdžiu kaip nuoširdžiai savo sėkminga NT pardavimo istorija dalijasi su draugais ir artimaisiais, džiaugsmas užlieja širdį. Tokiomis akimirkomis jautiesi jų herojus.
– Ar NT pardavimų profesionalai visuomet stengiasi dirbti vieni, be būsto šeimininkų dalyvavimo?
– Visuomet pirmiausia pasiteirauju, kokie kliento lūkesčiai ir kaip jis įsivaizduoja pardavimo procesą. Jei klientas kreipiasi į profesionalą, tikėtina, jis ir tikisi profesionalios pagalbos, o tai reiškia, atsižvelgia į mūsų patarimus bei rekomendacijas.
Pats dalyvavimas pardavimo procese – derybose, kartais ir komplikuotose situacijose, tikrai – ne kiekvienam. Klientai patiria stresą, jie sutrinka bendraudami su pirkėjais, nes neturi patirties ir žinių, o ir „savininkiškas“ požiūris į savo turtą trukdo objektyviai procese dalyvauti.
Jų nuomonė dažnai būna šališka ir todėl ji ne visada padeda keliauti siekiamo rezultato – sandorio link. Emocijos „ima viršų“ ir derybos nutrūksta dėl visai nereikšmingų sandoriui klausimų.
Tad savo klientams sakau: leiskite mums padaryti savo darbą, o jūs tiesiog mėgaukitės kelione. Kaip rodo patirtis, būtent tada rezultatas – sėkmingiausias.