Parduota didžioji dalis butų
„Šis projektas tapo pirmu ir svarbiu SBA grupės žingsniu į konceptualių teritorijų vystymą. Kurdami „Nemunaičius“ nedarėme kompromisų dėl kokybės. Siekėme, kad pirmasis šios teritorijos projektas nutiestų kelią tolimesnei krantinės plėtrai tiek architektūrine, tiek ir kokybės prasme. Nuo pat projekto pradžios jautėme didelį gyventojų susidomėjimą projektu, o šiuo metu „Nemunaičiuose“ parduota jau 95 proc. butų“, – sako projektą vystančios SBA bendrovės „Urban LIVE“ direktorė Inga Navickaitė.
5 korpusuose išplėtota per 8340 kv. m. gyvenamojo ploto, 159 butai, 10 kūrybinių studijų, o pirmajame aukšte numatyta 385,78 kv. m. komercinei veiklai. Čia netrukus įsikurs į gyventojus orientuotos kasdienės paslaugos.
Investicijos į A+ energinės klasės projektą siekė 20,5 mln. eurų, o dalis jų skirta viešai infrastruktūrai – įrengta patogesnė Nemuno pakrantė, šalia ir amfiteatras su vaizdu į upę „Nemunaičių“ kvartalo svečiams bei bendruomenei. Įrengta antžeminė automobilių stovėjimo aikštelė, kiemuose – šiuolaikiškos vaikų žaidimų aikštelės, poilsio ir žaliosios erdvės. Didžioji dalis butų – su vaizdais į upę, Kauno centrą arba žaliuosius Aleksoto šlaitus.
Gimsta naujas rajonas
„Nemunaičiuose“ šiuo metu parduota per 95 proc. būstų, o pasak bendrovės direktorės, projektą ant Nemuno kranto naujakuriai rinkosi ir gyvenimui, ir kaip patrauklią investiciją. Ypatingai daug dėmesio gyventojai skiria pėsčiųjų tiltui į Nemuno salą iš kairiosios upės pusės. Kauno savivaldybė pranešė statybos darbus pradėsianti jau gegužę, o investicijos į svarbų infrastruktūros projektą sieks 14,4 mln. eurų.
„Didžioji bendruomenės dalis „Nemunaičiuose“ planuoja gyventi – tiek mažesniuose, tiek ir didesniuose butuose kuriasi šeimos su vaikais, jaunos poros. Naujakuriai bei investuotojai įvertino rajono plėtros perspektyvą. Atlikta gyventojų apklausa atskleidė, kad Kauno savivaldybės pradedamas pėsčiųjų tiltas į Nemuno salą, numatoma teritorijos plėtra, naujo rajono gimimas ir SBA grupės projektų kokybės kartelė yra tarp pagrindinių priežasčių, lėmusių naujakurių pasirinkimą būstą įsigyti būtent „Nemunaičiuose“, net ir esant didelei paklausai kituose mieste vystomuose projektuose“, – sako projektą vystančios bendrovės vadovė.
„Nemunaičių“ pavadinimą projekto pradžioje pasiūlė ir išrinko patys kauniečiai. Paskelbtame konkurse projekto vystytoja kvietė kauniečius siūlyti pavadinimus naujai gimstančiam rajonui. Vardo konkurse dalyvavo daugiau nei 2000 miestiečių, kurie pasiūlė virš 6000 pavadinimų. Galiausiai projektas, o vėliau ir visa teritorija kairiajame Nemuno krante pakrikštyti „Nemunaičių“ vardu.
Įmonė planuoja ir tolesnę šalia esančios teritorijos plėtrą. Tęsiant projektą „Nemunaičių“ vardu didžiulėje, 3,3 hektarų teritorijoje, bendrovės planuoja nuosekliai kurti prestižinį miestą mieste, kur organiškai susilies gyvenamosios, laisvalaikio erdvės, paslaugos ir biurai. Šiuo metu vyksta parengiamieji projekto darbai – rengiama koncepcija, ieškoma geriausių infrastruktūrinių ir architektūrinių sprendinių.