„Atsinaujinimą lėmė mūsų atliktos lankytojų srautų analizės išvados, siekis pritaikyti gerąsias praktikas iš kitų oro uostų ir nuolatinės pastangos kurti geresnę patirtį keleiviams. Siekiame didinti Palangos oro uosto patrauklumą ir šios permainos prie to prisidės.
Dabar pajūrio oro uoste į akis krenta modernūs dizaino sprendimai, šiuolaikiškos interjero detalės, o parduotuvėse bus galima rasti didesnį prekių pasirinkimą. Be to, keičiasi parduotuvių prekės ženklas – „Global Travel Supply“ tampa „Global Travel Retail“, – komentuoja Gintarė Norvilaitė-Tautevičė, Lietuvos oro uostų komercijos departamento vadovė.
Praėję patikrą oro uoste Šengeno zonos skrydžių keleiviai iškart ras naują modernaus dizaino parduotuvę, kurios asortimentas suformuotas atsižvelgiant į populiariausius klientų pasirinkimus ir papildomus pageidavimus.
Išplėstą prekių įvairovę turėtų įvertinti ir ieškantys unikalių lauktuvių artimiesiems, ir norintys tiesiog pasilepinti apsipirkimu prieš savo kelionę. Naujovių taip pat netrūks ir ne Šengeno zonos keleiviams skirtoje parduotuvėje – čia atrinkti geriausi pasiūlymai, atsižvelgiant į tai, ko gali prireikti paskutinę minutę.
G. Norvilaitės-Tautevičės teigimu, atnaujintas parduotuvių interjeras Palangos oro uosto laukimo salėms suteikia daugiau vizualinio vientisumo. Šiuo metu pas veikiančius partnerius dominuojančios juodai dažyto metalo ir medžio detalės apjungia skirtingas erdves ir padeda sukurti aplinkos dermę.
Dvi „duty free“ parduotuves Palangos oro uoste valdo bendrovė „GTS Palanga“. Nuomos sutartis penkerių metų laikotarpiui su įmone pasirašyta praėjusiais metais.
Lietuvos oro uostų duomenimis, šiemet Palangos oro uostas turėtų aptarnauti beveik 300 tūkst. keleivių.