Kaip skelbiama įstaigos pranešime žiniasklaidai, nuo šios savaitės Registrų centro savitarnos sistemos elektroninių paslaugų spektrą papildė galimybė klientams elektroniniu būdu sudaryti, pasirašius kvalifikuotu e. parašu ir apmokėjus paslaugą, iškart įregistruoti nuomos ar panaudos sutartį, taip pat pateikti prašymą išregistruoti juridinį faktą apie jau pasibaigusią nuomos ar panaudos sutartį ar nutraukti sutartį dar nepasibaigus jos terminui.
„Iki šiol jas įregistruoti ir tokiu būdu paviešinti faktą apie sudarytą nuomos sutartį buvo galima tik pateikus prašymą fiziškai Registrų centro padalinyje, siunčiant jį elektroniniu ar įprastu paštu. Šių sutarčių sudarymas ir įregistravimas savitarnoje gali dar labiau paskatinti jų registravimą, o kartu ir užtikrinti dėl to atsirandančią apsaugą tiek nuomininkams, tiek turto savininkams“, – teigia D. Vilytė.
Primenama, kad šiuo metu registrų centro savitarnoje galima užsisakyti ir gauti šias su Nekilnojamojo turto kadastru ir registru susijusias paslaugas: neatlygintinai peržiūrėti asmeniui nuosavybės teise priklausančio turto registro įrašų sąrašą, įsigyti šio nekilnojamojo turto registro išrašo elektroninę kopiją, nekilnojamojo daikto kadastro žemėlapio ištrauką, užsakyti kadastro duomenų nustatymo ar tikslinimo darbus, pastatų energinio naudingumo sertifikavimo darbus ir kitas paslaugas.