„Šventinį laikotarpį pasitinkame atnaujinę didžiausią savo klientų aptarnavimo padalinį. Vilniaus padalinys – jau septintasis pagal naują koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys. Neabejojame, kad atnaujintose patalpose apsilankę klientai išeis ne tik su visais atsakymais į rūpimus klausimus, bet ir išsineš malonaus, šiuolaikiško ir patogaus aptarnavimo patirtį.
Atnaujindami padalinius didelį dėmesį skiriame ir čia dirbančių mūsų specialistų patogumui ir saugumo užtikrinimui“, – sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.
Vilniaus padalinio atidarymo renginyje dalyvavusi ekonomikos ir inovacijų viceministrė Eglė Markevičiūtė pasidžiaugė, kad Registrų centras tobulina paslaugas ir gerina klientų aptarnavimo kokybę.
„Vienas iš strateginių tikslų Registrų centrui – skirti ypatingą dėmesį paslaugų perkėlimui ir pritaikymui patogiai naudoti elektroninėje erdvėje bei gerinti klientų aptarnavimo kokybę – tiek elektroninėje, tiek fizinėje erdvėje.
Registrų centro padaliniuose kasdien apsilanko tūkstančiai žmonių, todėl patogumas ir operatyvumas – itin svarbu. Džiaugiuosi, kad paslaugos gyventojams ir verslui taps modernesnės“, – teigė ekonomikos ir inovacijų viceministrė E. Markevičiūtė.
Atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys Vilniuje klientus pasitiks šviesesnis ir atviresnis, čia sukurtos jaukios ir ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės.
Klientai čia galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve, turės galimybė dokumentus tvarkyti ir prašymus pateikti patogiai pasijungę asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį. Naujoje susitikimų erdvėje kartu su specialistais klientai galės aptarti užsakomų paslaugų procesą.
Didžiausiame šalyje Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje kasdien apsilanko vidutiniškai apie 600 klientų, tiesiogiai su klientų aptarnavimu čia dirba apie 50 specialistų.
Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui
Registrų centras itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje Lietuvoje kasdien apsilanko apie 2,5 tūkst. klientų visoje Lietuvoje.
Registrų centro vadovo S. Urbanavičiaus teigimu, ateinančias metais įmonė didžiausią dėmesį skirs klientų aptarnavimo procesų tobulinimui ir darbuotojų kompetencijų ugdymui.
„Nuolat siekiame tobulėti ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Klientų patirtį gerina ne tik vizualiai atnaujinami padaliniai, bet ir juose dirbantys paslaugūs savo srities profesionalai, galintys suteikti visą reikiamą pagalbą ir konsultacijas.
Be to, naujovių bus ir elektroninių paslaugų srityje – jau artimiausiu metu klientams galėsime pasiūlyti atnaujintą ir labiau į klientus orientuotą įmonės interneto svetainę ir savitarnos sistemą“, – kalba Registrų centro generalinis direktorius S. Urbanavičius.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.
Iki šiol visoje šalyje jau atnaujinti Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Telšių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai.
Per metus visuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose apsilanko apie 650 tūkst. klientų. Be to, Registrų centro konsultantai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. klientų skambučių ir į 150 užklausų internetu.