Kad nebūtų trukdoma keltui švartuotis sezono metu, krantinės rekonstrukcija vykdoma dviem etapais. Krantinė yra padalinta į maždaug lygias dvi dalis. Šiuo metu remontuojama pietinė jos dalis, darbai čia turėtų būti baigti iki šių metų rudens, ko gero, spalį.
Jeigu ne tas poliakalės kalimo garsas, kelto laukiantieji Smiltynėje žmonės nelabai ir pastebėtų, kad vyksta remonto darbai.
Kai pietinė dalis bus suremontuota, t. y. rudeniop, keltas švartuosis prie jos, nes ji turi įlaidus, ant kurių keltas gali padėti savo aparelę, o darbai bus daromi kitoje jos dalyje. Visa krantinė turėtų būti baigta remontuoti 2022-ųjų birželį.
Darbų, kurie truks apie pusantrų metų, vertė – 1,9 mln. eurų (įskaitant PVM). Juos atlieka Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos konkursą laimėjusios, pagal jungtinės veiklos sutartį veikiančios Latvijos įmonės SIA „Baltijas jūras geologijas centrs“ ir AB „BMGS“.
Sutvirtinus daugiau kaip 130 m ilgio krantinę, bus įrengti slipai, atmušai, švartavimo stulpai, paklota nauja danga. Šiuo metu gylis prie šios krantinės yra 3 metrai, numatyta pagilinti iki 5,5 m. Rekonstravus krantinę, prie jos vienu metu bus galima švartuoti du skirtingų parametrų laivus.
„Ši krantinė jau buvo visiškai susidėvėjusi ir reprezentacijos, ir saugumo atžvilgiu. Be to, keltai didėja, apkrovos į krantinę turi būti atitinkamos. Po rekonstrukcijos turėsime šiuolaikišką, gražią krantinę“, – sakė A. Latakas, trečiadienį apsilankęs statybvietėje.
Beje, patekti į statybų aikštelę, kurioje dirba Latvijos kompanijos, nebuvo lengva nepaisant to, kad su mumis buvo ir Uosto direkcijos vadovas. Statybininkai sakė, kad kol kas jiems viskas gerai sekasi, darbai vyksta pagal grafiką. Šiuo metu kalami sienutės įlaidai, paskui bus betonuojama.
Anot jų, darbus apsunkina tai, kad dugne pilna įvairaus dydžio akmenų. Beje, statybininkai čia randa ir visokių atliekų.