Kauno centre duris atversiantis viešbutis pasirengęs visus nustebinti

2020 m. kovo 4 d. 16:27
Jau netrukus Kauno širdyje, Maironio gatvėje, duris atversiantis pasaulinio „Marriott“ tinklo viešbutis „Moxy Kaunas Center“ – ne tik pirmasis nekantriai lauktos viešbučių plėtros mieste pranašas, bet ir unikalus visos svetingumo rinkos žaidėjas, savo išskirtinį veidą kuriantis personalizuotais sprendimais ir išradinga komunikacija.
Daugiau nuotraukų (6)
Viešbučio koncepcijos pagrinduose lyg įbetonuotas yra suvokimas, jog svečiai atvyksta pažinti miesto, o viešbučio kambarys jiems yra jaukus prieglobstis padedantis įsikrauti naujos energijos kitai dienai. Kad padidintų susidomėjimą Kaunu bei paskatintų čia apsistoti, viešbučio komanda kurs miestą pristatančią vaizdinę medžiagą, teiks ne tik apgyvendinimo pasiūlymus, privilegijas, bet ir pristatys išskirtinius objektus.
Kas dar šis viešbutis griauna rinkoje nusistovėjusias taisykles?
Taps dar vienu gatvės meno tašku Kaune
Jei stereotipiškai pamanėte, kad pasaulinio tinklo viešbutis bus tik eilinė kopija kažko, kas jau buvo sukurta kituose miestuose, tai labai stipriai suklydote. Naujame viešbutyje ant kone kiekvienos bendrųjų erdvių sienos interjere nutūpė grafičių kūrėjo Lino Kaziulionio iš „K ART 7 darbai, įkvėpti miesto istorijos, tarpukario Kauno, su jo žavinga architektūra ir atpažįstamais ženklais. Vos įžengusius svečius pasitiks Kauno simbolis – tauras. O viešbučio koridoriai dekoruoti įvairiomis tarpukario profesijas iliustruojančių žmonių figūromis. Dar daugiau vietinio prieskonio suteikia tradicinių raštų motyvai ir populiarių lietuviškų posakių tiesioginis vertimas į anglų kalbą (tarkime, Barbė devyndarbė – nine-jobed Barbie).
Viešbutis nenaudos socialinių tinklų
Šiuo metu „Moxy“ yra sparčiausiai augantis „Marriott“ prekės ženklas, turintis apie pusšimtį viešbučių Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje, ir dar dvigubai tiek ketinantis jų atidaryti artimiausiais metais. Dauguma šių viešbučių neturi atskiro kanalo socialinėje medijoje, o komunikaciją vykdo pasitelkdami išradingumą ir netradicinius sprendimus.
Kaunietiškasis viešbutis apie save pasakos viešbučio ambasadorių lūpomis – pasirinktų žmonių, kurių gyvenimo būdas, bendravimas su auditorijomis ir asmenybė labiausiai atitinka komandos identitetą ir vertybes – jaunatviški, lengvai bendraujantys, vengiantys kasdienybės rutinos, nepriklausomi, akimirksniu išsiskiriantys iš minios.
Socialiniuose tinkluose turinį kurs svečiai
Nors pats viešbutis socialiniuose tinkluose turinio nekurs, tačiau ragins tą daryti svečius. Visų pirma netikėtais sprendimais erdvėse: viešbučio interjere apgalvotai sukurtos vietos, į kurias patekus pirštai patys tiesis prie telefono.
Dalintis potyriais“ skatins ne tik savo vidaus erdvėse, bet ir kurdami savo ženklo taškus mieste: nuo Kauno oro uosto, iki viešų miesto erdvių ir ryškiausių Kauno objektų.
Po darbuotojų atrankos – vakarėlis
Vienas didžiausių akcentų, kuriuos nuolat pabrėžia viešbučio vadovai, yra jų pačių darbuotojų kitoks požiūris į klientą – ir savo atliekamą funkciją darniame viešbučio mechanizme. Tad nenuostabu, kad ir patį darbo pokalbį nuspręsta paversti neeiliniu įvykiu. Čia nebus standartinių interviu, o norintieji prisijungti prie komandos bus pakviesti iš pirmų lūpų išgirsti apie čia dirbančiųjų vertybes, o tada kartu su kitais kandidatais praleis linksmą vakarą netrukus duris atversiančiame viešbutyje.
viešbutisKaunas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.