„Pokyčių laukiame su nekantrumu. Norime, kad erdvės taptų patrauklesnės ir patogesnės mūsų lankytojams ir partneriams. Interjerą projektuoja architektų komanda „Top Architects“, kuri siekia, kad lankytojai jaustųsi jaukiai ir prekybos centrą paliktų su šypsena. Sieksime, kad atsinaujinimo darbų metu mūsų klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – kalbėjo prekybos centro „Molas“ valdytoja Indrė Januševičiūtė.
Nauja prekybos centro išvaizda rūpinasi „Top architects“ architektai Eglė Jurevičiūtė-Rakštė, Rūta Jurevičiūtė ir Gediminas Mačiulis. Artimiausiu metu planuojama pradėti ir prekybos centro eksterjero atnaujinimo darbus – sprendimus centro išorei kuria ta pati architektų studija.
„Erdves siekiame pritaikyti šiuolaikiniams poreikiams, naudosime ir vientisumo įspūdį kursime derindami natūralius ir švelnius atspalvius. Dominuoja ir keletas akcentų – geometrinės formos, kurios bus matomos naujoje prekybos centro dangoje, apšvietimo bei lubų sprendimuose. Interjero įvaizdį papildys ir nauji baldų elementai“, – teigė E. Jurevičiūtė-Rakštė.
Architekto G. Mačiulio nuomone, architektūrinės erdvės vienaip ar kitaip veikia žmones, todėl kurdama interjerą „Top Architects“ komanda siekė, kad naujos erdvės sukeltų geras emocijas, ir, svarbiausia, nevargintų intensyviomis spalvomis, neįprastomis detalėmis ar formomis.
Pasak prekybos centro valdytojos I. Januševičiūtės, šiais metais „Molas“ investuoja ne tik į pastato atnaujinimą, bet ir siekia pritraukti naujų prekių ženklų – metų pradžioje pasirašytos bendradarbiavimo sutartys su Švedijos drabužių prekybos tinklu „Hennes & Mauritz“ („H&M“), parduotuvėmis „Skonis ir kvapas“, „Top Shop“, kavinėmis „Coffee Inn“, „Donut LAB“.
Prekybos ir pramogų centras „Molas“ duris atvėrė 2003 – aisiais metais, jis užima apie 22 tūkst. kv. m. plotą.