7 milijonus eurų kainavęs projektas unikalus tuo, kad buvo rekonstruojamas veikiantis prekybos centras. Nors jo išorėje ir viduje dirbo statybininkai, pirkėjai dėl to beveik nepatyrė nepatogumų.
Rekonstruojamas prekybos erdves dengė didžiuliai plakatai su nuotraukomis ir užrašais, informuojančiais apie būsimus pasikeitimus. Rekonstrukciją finansavo pastato savininkai – Suomijos investicinė kompanija „Pontos Group“.
Šiuolaikiškai atnaujinto pastato išorė ir vidus traukia lankytojus. Išorėje dominuoja dvi spalvos – juoda ir balta. Ant juodo pastato baltomis raidėmis užrašyti viduje įsikūrusių parduotuvių pavadinimai. Šviesiose ir funkcionaliose erdvėse po vienu stogu suburta pasaulyje garsių prekių ženklų parduotuvių. Jas papildė stipriausiems lietuviškiems prekių ženklams atstovaujantys prekybininkai.
Iš viso RYO prekybos centre yra įsikūrę per 130 parduotuvių ir kavinių. Įvertinę stipriausių rinkoje maisto produktų operatorių tradicijas ir kryptis, prekybos centro vadovai praėjusių metų pavasarį pakeitė maisto operatorių. Vietoj buvusios „Norfos“ pasirinktas „Rimi Hypermarket“.
Praėjusį savaitgalį minios panevėžiečių rinkosi į RYO atidarymą. Spalvingas šou ir fejerverkai nuspalvino šventę, kurios metu buvo įžiebtos pavadinimo raidės.
Kodėl buvo pasirinktas būtent toks prekybos centro vardas – RYO? Prekybos centro vadovė Jūratė Gaspariūnienė sakė, kad pavadinimas buvo rinktas ilgai ir labai atsakingai. Iš 80 pasiūlytų pavadinimų buvo išrinkti 6 finalininkai. Tačiau daugiausiai simpatijų pelnė pavadinimas RYO.
Jis žmonėms asocijuojasi su šviesa, gera nuotaika, švente. Ką reiškia naujasis prekybos centro vardas RYO? „Ryškus, Ypatingas, Originalus – šių trijų žodžių pirmųjų raidžių santrumpa skleidžia pozityvią šventišką nuotaiką. Todėl pas mus pirkdami žmonės jaus tikrą malonumą, – atnaujinto prekybos centro sėkme įsitikinusi J.Gaspariūnienė.