Industrinėse erdvėse pataria derinti verslo funkcijas su namų jaukumu
Studija naujose savo erdvėse sujungia biurą ir ekspozicijos salę. Kadangi „Men-do studio“ gamina nestandartinius, kietuosius baldus, įsirengiant erdves „Urban HUB“, komandai buvo svarbūs ir dizaino bei estetikos sprendimai.
„Tokio tipo erdves verslas dažnai įsirengia orientuodamasis tik į funkcionalumą. Stelažai prekėms, darbo vietos, dienos šviesa – pagrindiniai elementai, kuriems skiriamas dėmesys. Vis dėlto, savo biure, tikime, tapome pavyzdžiu, kaip funkcija gali derėti su kūrybiškumu ir estetika. Pirmasis aukštas skirtas klientams parodyti, ką galima bet kokioje erdvėje nuveikti su gerai apgalvotais interjero sprendimais, o antrajame įrengėme erdves darbuotojams, kad jie čia ne tik dirbtų, bet ir gerai jaustųsi, turėtų susitikimų erdvių, jaukią aplinką“, – sako „Men-do studio“ vadovas Mantas Lesinskas.
Pasak jo, ekspozicijų salei pasirinktos šiltos medžio spalvos, taškinis apšvietimas ir naujausi kietųjų baldų technologiniai sprendimai. Erdvėse vyrauja minimalizmas, kuriame derinamas šaltas, skandinaviškas stilius, kurį diktuoja „stock-office“ erdvės ir jaukus namų interjeras. LED apšvietimo juostos, kurios suteikia erdvei gyvybės bei funkcionalūs, masyvūs baldai.
„Siekiant sukurti jaukumo jausmą tokiose gana industrinėse patalpose, reikėtų nebijoti investuoti į baldus, kurie ne tik atlieka savo pagrindinę funkciją – susidėti daiktams, bet ir tarnauja kaip labai ryškus interjero elementas. Kuriant išskirtinę aplinką verta eksperimentuoti su skirtingomis medžiagomis, apšvietimu – tai daro didžiulę įtaką bendram erdvės jaukumui ir estetikai, o investicijos sąlyginai nedidelės“, – sako M.Lesinskas.
Industrinėse erdvėse įprastai nemažai atvirų inžinerinių elementų – tuščia erdvė po laiptais, elektros įvado dėžės, rekuperacijos vamzdžiai. Visa tai galima integruoti į baldus ir „stock-office“ erdves paversti jaukia erdve klientams ir darbuotojams.
Erdvės, kurias „Men-do studio“ įsirengė „Urban HUB“ Kaune yra pavyzdys, kaip net ir technines patalpas paversti išskirtinėmis ir jaukiomis, o dizainas gali tapti svarbiu verslo įvaizdžio kūrimo elementu.
Verslo poreikiams – matomumas ir išskirtinumas
Studija savo pirmosioms erdvėms „Urban HUB“ projektą Kaune pasirinko dėl strateginės vietos ir patrauklios vizijos. „Tai gera, nauja ir pažangi vieta verslo plėtrai. Šalia A1 magistralės ir Kaune labai judraus A6 kelio esame lengvai pasiekiami tiek klientams, tiek tiekėjams. Be viso to, „stock-office“ erdvėse – daug laisvės pokyčiams. Manau tiek mums, tiek ir kitiems verslams yra patogu viską, ko reikia, turėti vienoje vietoje. Mūsų atveju – biuras antrajame aukšte ir didelė erdvė ekspozicijai – pirmajame, padeda efektyviau bendrauti su klientais“, – sako M.Lesinskas.
Šiuo metu pirmajame, 22 000 kv. m. „Urban HUB“ etape, išnuomota per 70 proc. erdvių. Anksčiau, nei planuota, pradėtas ir antrasis projekto etapas. Čia „SBA Urban“ išvystys keturis pastatus ir rinkai pasiūlys dar 28 000 kv. m. erdvių įsikurti prekybos įmonėms, biurams, logistikos verslams. Planuojama, kad statybų darbai pasibaigs 2025 m. Vienas pirmųjų čia įsikurs ir beveik 2000 kv. m. parduotuvę atvers inkarinis nuomininkas – IKI prekybos centras. Antrojo etapo pabaigoje prekybos ir verslo erdvė projekte išaugs iki 50 000 kv. m., o čia galimybių įsikurti turės didžioji dalis nuomininkų – per 70 verslų. Planuojama, kad trečiojo ir paskutiniojo „Urban HUB“ plėtros etapo darbai prasidėtų jau 2026 m. pradžioje. Tuomet 12,5 ha teritorijoje, planuojama, bus išvystyta 12 komercinės paskirties pastatų, kuriuose verslą kurs per 100 įmonių. Investicijos į projektą per visus etapus sieks 100 mln. eurų.