Karantino iššūkius pavyko įveikti
Pasaulį sukausčius pandemijai sunkius laikus išgyveno visi verslai, o ypač pasekmes pajautė viešbučiai bei restoranai. Vis dėlto, kai kuriuos karantino sukelti iššūkiai privertė tik dar labiau pasistūmėti ir ieškoti kūrybiškų sprendimų, o pandeminį laikotarpį pavyko išnaudoti tikslingai.
Svečių jau laukia visai neseniai atnaujintas „Astorija Brasserie“ restoranas, nauja terasa ant stogo, nuo kurios atsiveria įspūdingi Vilniaus senamiesčio vaizdai, ir tikimasi, kad jau nuo gruodžio svečius pasitiks ir naujieji „Radisson Hotel Group“ luxury klasės kambariai. Vis dėlto, viešbučio generalinė direktorė Vilija Radzvilavičienė neslepia, kad teko susidurti ir su iššūkiais.
„Netikėtai užklupę sunkumai, kurie susiję su pandemija, pareikalavo kūrybiško požiūrio į viešbučio verslą, privertė ieškoti naujų galimybių ir inovatyvių idėjų klientų pritraukimui.
Žinoma, kaip ir visi mūsų kolegos, praradome talentingų darbuotojų, kurie surado kitų karjeros galimybių, bet dabar, atsigaunant viešbučio gyvenimui, norime pakviesti naujus žmones įsilieti į mūsų komandą, nes darbas viešbutyje labai dinamiškas, nenuobodus ir įdomus.
Taip pat iššūkiu šiais metais tapo drastiškai išaugusios išlaidos komunaliniams mokesčiams, padidėję maisto bei kitų žaliavų kaštai“, – atskleidžia V.Radzvilavičienė.
Dėmesys tvarumui ir pagalba nuskriaustiems
Nors COVID-19 viruso keliama grėsmė ir iššūkiai dar niekur nedingo, viešbutis laikosi tvirtos pozicijos karo akivaizdoje ir nepamiršta padėti nuo karo bėgantiems ukrainiečiams, o puoselėjama tvarumo idėja neužmirštama ir renovacijos metu.
Įvairiuose viešbučio departamentuose jau įdarbinti ukrainiečiai, o V.Radzvilavičienė sako, kad padėti darbo ieškantiems užsieniečiams netrukdo nei kalbos, nei kiti barjerai.
„Kadangi esame tarptautinė kompanija, įdarbiname ne tik ukrainiečius, bet ir daugiau užsieniečių. Turime nemažai ukrainiečių dirbančių įvairiuose departamentuose, nėra jokių iššūkių, kalbos barjerų. Labai dėkojame svečiams už supratingumą, kad niekam nekyla problemų“, – sako „Radisson Blu Royal Astorija“ generalinė direktorė.
Nemažiau svarbus ir neužmirštas lieka ir viešbučiui svarbios tvarumo bei ekologiškumo idėjos, tačiau šį kartą po renovacijos likę baldai nukeliaus ten, kur yra labiausiai reikalingi.
„Bendraujame su SOS vaikų kaimais, Raudonuoju kryžiumi, taip pat su reabilitacijos centrais, kurie užsiima vietų Ukrainos pabėgėliams įkūrimu. Jiems atiduodame baldus, kurie tikrai geros būklės – tiek patogias lovas, tiek kitus baldus. Atiduodame ir tikimės, kad pagelbėsime žmonėms, bėgantiems nuo karo.
Raudonajame Kryžiuje savanoriaujanti ir namus ukrainiečiams kurti padedanti interjero dizainerė Lina Ščerbukė sako, kad džiugu matyti lietuvių pagalbą ir norą prisidėti prie oresnių gyvenimo sąlygų bėgantiems nuo karo.
„Ačiū, kad padedate gražiau, jaukiau, oriau įsikurti. Ačiū, kad jūsų dėka žmonės jausis laukiami ir mylimi, ir jau kad lietuvių tauta su jais kartu ne tik žodžiais, bet ir veiksmais“ , – „Radisson Blu Royal Astorija“ dėkojo L.Ščerbukė.
Šiuolaikiniam žmogui pritaikytas autentiškumas ir unikalūs fragmentai
„Radisson Blu Royal Astorija“ viešbutis iš ties unikalus – pastato amžius siekia 15–16 amžių, o įkurtas jis kone svarbiausiose Vilniaus gatvėse, todėl V.Radzilavičienė tikina, kad nors renovacijos metu atnaujinti kambariai bus maksimaliai pritaikyti šiuolaikinio žmogaus poreikiams, nepamirštama išlaikyti ir pastate jaučiamos autentiškos dvasios.
„Visų pirma, kursime jaukesnį ir gražesnį interjerą, gražesnę vizualizaciją, atsiras dekoro elementai, kurie tikrai unikalūs ir primins, kad Vilnius senas ir žinomas karalių miestas. Turime unikalaus gobeleno, esančio valdovų rūmuose, fragmentus, kuriuos svečiai per visą viešbutį ir įvairius kambarius galės atrasti.
Kambariai bus įrengti ženkliai patogiau, vonios kambarys bus patogesnis, atsiras naujos ir patogios lovos, spintos.
Išsaugosime autentiškumą jį pritaikant šiuolaikiniams poreikiams – patogios jungtys įrenginiams, modernūs televizoriai su galimybe žiūrėti mylimus kanalus prisijungiant per savo telefoną ar kompiuterį.
Interjeras labai gražiai susiriša su vaizdais, matomais per langą ir aliuzija, kad Vilnius visada buvo modernus ir inteligentiškas miestas. Tačiau norime neatskleisti visų kortų ir išlaikyti intrigą, kad atsidarius kambariams svečiai rastų malonių siurprizų“, – apie naujienas pasakoja „Radisson Blu Royal Astorija“ generalinė direktorė.
Įvertintas ir žymiausių svečių
Vis dėlto viešbutis pasiūlyti gali ne tik komfortiškus kambarius, SPA ar treniruoklių salę – apsilankyti tikrai verta ir gero vyno, šampano ar maisto mėgėjams.
Dar 19 a. Rygos pirklys A.Kreiceris perkėlė savo vyno prekybą čia ir viešbutyje įsikūrė vyninė. Šią gražią tradiciją viešbutis bando išlaiko ir dabar: atrestauruotame vyno rūsyje vyksta įvairaus vyno ir šampano degustacijos. Miesto ir viešbučio svečiai gali pasirinkti vyną iš visų Prancūzijos regionų, o restorane Astorija Brasserie siūlomas maistas puikiai papildo šias degustacijas.
„Iš senų laikų dar likusi nuomonė kad tai puikus post-modernistinio stiliaus kavinės pavyzdys kai ponios apsilankiusios Vilniaus Mados namuose prisėsdavo kavos puodeliui ir desertui“, – pasakoja V.Radzvilavičienė.
Įspūdingą viešbučio architektūrą, aptarnavimą bei paslaugas įvertina ir žinomi svečiai iš viso pasaulio. Jame svečiavosi begalė žymiausių pasaulio žmonių: Velso princas Čarlzas, JAV prezdentas G. Bush jaunesnysis, dainininkai Patricija Kaas, Andrea Bocelli, Marilyn Manson, Ispanijos karalius Chuanas Karlosas I ir karalienė Sofija, Švedijos karalius Karolis XVI Gustavas ir karalienė Silvija ir kiti, o itin jis mėgstamas ir užsienio prezidentų.