Pažymėdamas istorinę akimirką, Italijos ministras pirmininkas Giuseppe Conte’as teigė, kad dar ne laikas švęsti, tačiau dabar tas laikas, kuomet Italija nušvito nauja šviesa. Jo žodžiais, tiltas, jungiantis Morandi greitkelį, simbolizuoja visą Italiją, šalį, kuri gali vėl palikti, atsiraitos rankoves ir neleis būti sugniuždyta.
2018 metais rugpjūčio mėnesį, smarkių liūčių metu sugriuvus tiltui ir automobiliams nugarmėjus į po juo esantį slėnį, žuvo 43 žmonės.
Bendrovės „Autostrade“, valdančios didžiąją dalį šalies greitkelių tinklo, atstovai kartu su keliais transporto ministerijos pareigūnais šiuo metu teisiami – jie kaltinimi žmogžudyste.
Bendrovė kaltinama nesugebėjusi atlikti tinkamos tilto priežiūros, sykiu klastojusi saugos ataskaitas.
Projektuodamas naują tiltą, italų architektas Renzo Piano užtikrino, kad, pasitelkus robotus, išdėstytus per visą tilto ilgį, būtų galima pastebėti bet kokią galimą konstrukcijos eroziją.
Suprojektuotas tiltas pasižymi išlenktu dugnu, vaizduojančiu valties korpusą – tai ikoninis pajūrio uostamiesčio bruožas.
Statybų bendrovės „Salini Impregilo“ generalinis direktorius Pietro Salinis teigė, kad pandemijos metu tilto statybos darbus lydėjo daugybė problemų, įskaitant laiką ir blogą orą.
„Kol likusi šalis svarstė, kaip užsidaryti, mums kilo klausimas, kaip toliau veikti“, – komentavo bendrovės atstovas.
Anot P.Salinio, naujasis tiltas galėtų būti atidarytas liepos mėn.