Arba ne pokalbiai, o tiesiog nejauki tyla. Mokytojų kambaryje – taip nejauku, jog moksleivis iš paskutiniųjų vengia praverti mokytojų kambario duris, net jeigu pedagogą sutikti reikia tiesiog verkiant.
Na, realybė kartais smarkiai prasilenkia nuo mūsų įsivaizdavimų, sukeltų iki tol turėtų patirčių.
„Jeigu darbe gerai jausis kolektyvas, geri bus ir rezultatai. Ir nesvarbu, kalbame apie kokią nors įmonę ar švietimo įstaigą, tačiau apie pastarąją – ypatingai. Kokia mokytojų kambario paskirtis dabartiniu laikmečiu? Pas mus tai – poilsio, kavos ar arbatos išgėrimo ir, aišku, darbo vieta.
Manome, kad mums puikiai pavyko įgyvendinti miniprojektą. Įsirengėme išties europietišką mokytojų kambarį, tokį, iki kurio Europai – dar gana toli“, – juokiasi penkerius metus Kėdainių profesinio rengimo centrui vadovaujantis Dangiras Kačinskas.