Antakalnyje liko tik vienas pašto skyrius. Dar prieš mėnesį jų buvo – 55-asis ties Antakalnio ir Šilo gatvių sankryža ir 40-asis prie „Eglutės“ prekybos centro.
Žmones ragina džiaugtis
Antakalnio gyventojai pašto dėžutėse rado pranešimus, raginančius džiaugtis, kad pagerės Lietuvos pašto paslaugų kokybė. O pagrindą džiaugtis, anot Lietuvos pašto vadovų, suteikė ta aplinkybė, kad vienas pašto skyrius uždaromas.
„Mus kvailiais laiko ar kaip? Kelis tūkstančius žmonių aptarnavusį pašto skyrių uždaro, naujajame atidaro vieną papildomą langelį ir aiškina, kad eilės nesusidarys?
Mokesčių mokėjimo dienomis per visą Antakalnį eilės nusidriekdavo, nors du skyriai veikė.
Kai liks vienas, eilės bus kilometrinės“, – piktinosi senas Antakalnio gyventojas dailininkas Vytautas Jurkūnas.
Atsiima daug siuntinių
Sujudo ne tik pensininkai, bet ir jaunesnio amžiaus Antakalnio gyventojai.
Socialiniuose tinkluose pasipylė pašaipūs komentarai.
„Į pašto dėžutes sutūpė lankstinukai, informuojantys, kad Lietuvos paštas jau įsibėgėjo įgyvendinti savo strateginę viziją (gerinti klientų aptarnavimą) Antakalnio gyventojams, iš dviejų skyrių palikdamas vieną, iš šešių langelių – tris.
Verčiau jau tiesiai sakytų, kad nori parduoti nekilnojamąjį turtą, kuris Antakalnyje labai brangus“, – tokios mintys pateiktos feisbuko paskyroje „Antakalniečių bendruomenė“ užvirusioje diskusijoje.
Galima pamanyti, kad pašto paslaugos aktualios tiktai senyvo amžiaus žmonėms, kurie visas pinigines operacijas, mokėjimus atlieka tik per valstybinio pašto skyrius, nesinaudoja kompiuteriais.
Labai daug jauno amžiaus vilniečių dažnai naudojasi paštu atsisiųsdami prekių iš internetinių parduotuvių.
„Man paštas reikalingas siuntoms pasiimti, – aiškino 38 metų vilnietė Aida Gutauskaitė. – Kai remontavo 40-ąjį pašto skyrių, tuomet veikusiame Šilo gatvėje driekėsi siaubingos eilės. Įsivaizduoju, kokios jos bus, kai liks tik vienas, nors ir šiuolaikiškai sutvarkytas skyrius.“
Eilės – neišvengiamos
Lietuvos pašto atstovė Vaida Budrienė tikino, jog Antakalnio gyventojai be reikalo kelia paniką, nors pripažino, kad problemų yra ir dar bus.
„Aš nesakau, kad niekada nebus eilių. Jų susidaro ir bankuose, ir parduotuvėse. Bet žinome, kaip jas ateityje sumažinti“, – tikino V.Budrienė.
Ji teigė, kad didelę spūstį sudaro būtent siuntų iš internetinių parduotuvių gavėjai. Ši problema turėtų išsispręsti, kai Antakalnio 40-ojo pašto skyriuje bus įsteigtas paštomatas, skirtas siuntoms. Tačiau kada jis bus įsteigtas, V.Budrienė pasakyti dar negalėjo.
„Netrukus bus atidarytas langelis vien tik įmokoms už mokesčius priimti, tai irgi turėtų mažinti eiles“, – žadėjo V.Budrienė.
Ji priminė, kad kitoje gatvės pusėje veikia „Post-Pay“ kioskelis, kuriame galima užsisakyti spaudą, išsiųsti ir gauti pinigines perlaidas.
Reikalavimus atitinka
Iš Lietuvos pašto atstovų paaiškinimo Antakalnio gyventojams:
„Šiuo metu Lietuvos paštas ieško būdų, kaip suremontuoti visą eilę patalpų, tam reikalingos didžiulės investicijos, todėl ieškome kuo didesnį efektyvumą turinčių sprendimų.
Kita vertus, pagal universaliosios pašto paslaugos teikėjui keliamas tinklo charakteristikas, miesto gyvenamosiose vietovėse atstumas nuo naudotojo gyvenamosios vietos turi būti ne didesnis kaip 3 km.
Atsižvelgiant į šiuos reikalavimus, Vilniaus 40-asis skyrius gali pilnai aptarnauti ir Vilniaus 55-ojo pašto skyriaus klientus. Taigi mes atitinkame visus reikalavimus.“