„Mes orientuojamės į vidutinės ir aukštesnės klasės gyventojus, užsienyje galbūt šie baldai atitinka vidutinę klasę, tačiau Lietuvoje jie tikrai gali būti priskiriami prie aukštesnės prekių kategorijos.
„Įdomu tai, jog „BoConcept“ su Lietuva bendradarbiauja gana ilgai – čia gaminami visi minkštieji baldai, tačiau prekės ženklo salono atidaryti kurį laiką taip ir nepavyko“, – pasakojo „BoConcept“ frančizės sutartį įsigijusios bendrovės „Vividum“ direktorė Laura Budrevičiūtė.
Erdvus skandinaviškų baldų salonas įsikūrė naujame nekilnojamojo turto bendrovės „Eika“ pastatytame verslo centre
„135“ Žalgirio gatvėje. Čia užsukę pirkėjai gali rasti baldus svetainės, valgomojo, miegamojo erdvėms, taip pat ir nemažai aksesuarų – šviestuvų, žvakidžių, veidrodžių.
„Pastebėjome, jog Lietuvoje yra nemažai skirtingus prekių ženklus atstovaujančių baldų salonų, tačiau vieno prekinio ženklo parduotuvių yra itin mažai. Manau, jog pirkėjams kiek trūko kitokios apsipirkimo patirties – vietos, kurioje jis gali patogiai apžiūrėti ir išbandyti konkrečius produktus“, – kalbėjo L.Budrevičiūtė.
Tiesa, norėdami sužinoti baldų ir aksesuarų kainas pirkėjai tai gali padaryti ir namuose. „BoConcept“ pristatė specialią programėlę, kurioje ne tik galima susikurti norimą parduotuvės baldą keičiant jo apvalkalus ar konstrukciją, bet ir sužinoti tikslias skirtingų medžiagų kainas.
„Baldų kainos visiškai priklauso nuo jiems parinktų faktūrų, pavyzdžiui, to pačio dizaino kėdės kaina gali svyruoti nuo 189 iki 573 eurų. O ieškantys pagrindinių baldų, pavyzdžiui, sofų, jas mūsų salone gali įsigyti nuo 1 tūkst. iki beveik 7 tūkst. eurų“, – vardino pašnekovė.
Salono vadovė tikino, jog daiktų savo būstui ieškantys pirkėjai parduotuvėje nepasimes. Remiantis frančizės standartais, čia dirba interjero dizaino studijas baigusios konsultantės, kurios gali padėti parinkti ne tik baldus, bet ir sukurti visą erdvių koncepciją.