Lietuvos oro uostų komunikacijos ir rinkodaros vadovė Indrė Baltrušaitienė teigė, kad tokie projektai yra puikus pavyzdys, kaip oro uosto ir verslo subjektų bendradarbiavimas gali kurti pridėtinę vertę keleiviams.
„Kiekviena kelionė pirmiausia prasideda nuo oro uosto, todėl siekiame, kad mūsų keleiviai atvykę į Vilniaus oro uostą jaustųsi komfortiškai ir patogiai. Suprantame, kad kai kuriems keleiviams skrydis lėktuvu kelia nerimą ir įtampą, todėl džiaugiamės, kad nuo šiol galėsime pasiūlyti erdvę, kurioje keleiviai prieš skrydį galės pailsėti, atsipalaiduoti ar užbaigti skubius ir neatidėliotinus darbus“, – teigė I. Baltrušaitienė.
Bendrovės direktorė Ingrida Paužienė džiaugėsi, kad Vilniaus oro uoste pavyko sukurti laukimo erdvę, kuri daugelio žmonių keliones darys dar patogesnes.
„Stengėmės sukurti jaukią, ramių spalvų, minkštųjų baldų zoną, skirtą tiek norintiems pailsėti, tiek dirbantiems. Pagrindinis tikslas – patogi erdvė, suteikianti bent šiek tiek privatumo keleiviams, laukiantiems skrydžio. Kiekvienoje sėdimoje vietoje integruotos elektros komunikacijos, kurios užtikrina patogų keleivių darbą kompiuteriu ar telefonu“, – sakė ji.
Išskirtinę baldų ekspoziciją galima rasti Vilniaus oro uoste prie A5 išvykimo vartų.