Pasak Vilnius Gedimino Technikos universiteto Gamybos inžinerijos ir valdymo studijų programos absolventų, jų sukurtas kilimėlis veikia panašiai kaip šildomos grindys: „Kilimėlyje yra svorio sensoriai, įjungiantys nepertraukiamą 15 minučių šildymo ciklą, kai ant jo atsistojama.
Kilimėlis yra pakraunamas paprastu mini USB krovikliu, tokiu pat, kokius mes įpratę naudoti išmaniųjų telefonų įkrovimui, tad pametus kilimėlio pakrovėją galima tiesiog pasinaudoti telefono“, – pasakojo T.Kaminskas.
Anot jo, kilimėlis visiškai įkraunamas per 8–9 valandes ir jei juo naudotųsi kartu gyvenanti pora, maudydamiesi du kartus per parą vienu įkrovimu kilimėlį jie galėtų naudoti visą savaitę.
B. Garbinčius pabrėžė, kad tokio produkto šiuo metu rinkoje nėra. „Nuo konkurentų skiriamės tuo, jog mūsų kilimėlis yra šildomas, tačiau jis nėra įjungtas į elektros lizdą. Tai reiškia, kad nėra jokių laidų, kurie drėgnoje vonios aplinkoje galėtų kelti pavojų sveikatai ar gyvybei. Mūsų kilimėlį naudoti saugu ir patikima“, – kalbėjo studentas.
Atliekant rinkos tyrimus Europos, JAV ir Kanados rinkose studentus pastebėjo užsienio įmonės. Pasak B. Garbinčiaus, palaikymo jie labiausiai sulaukė iš „Green Life Solutions“ – Didžiosios Britanijos kompanijos, kuri dirba su inovatyviais produktais bei populiarina juos tarp vartotojų.
Belaidis šildymo mechanizmas, iš šilumą saugančios medžiagos pasiūtas dėklas bei jį puošiantis logotipas – pačių studentų darbas. Visas detales jie pirko Lietuvoje, o dėžutę elektroniniams komponentams saugoti pagal savo brėžinius atsispausdino 3D spausdintuvu. Gaminio prototipą studentai sukūrė ir pristatė universitete kaip savo baigiamąjį bakalauro darbą.
„Tai, kad teorines universitete gautas žinias pavyko panaudoti kuriant naują realų produktą, mus labai įkvėpė ir motyvavo. Norime toliau tobulinti kilimėlį, neapleisti šios idėjos. Dabar reikia finansų tolesniam produkto vystymui, paruošimui masinei gamybai ir tinkamam pristatymui rinkai, – kalbėjo B. Garbinčius.
Artimiausiu metu jie ruošiasi kurti profesionalų reklaminį klipą ir dėti jį į minios finansavimo svetaines, tokias kaip „Kickstarter“.
„Savo išradimą kūrėme turėdami ribotą biudžetą ir galimybes, bet ateityje planuojame pasiūlyti keletą kilimėlio dizaino variantų. Taip pat nuolat domimės inovacijomis ir galvojame, kaip jas pritaikyti mūsų išradimo tobulinimui“, – akcentavo T. Kaminskas.