„Jau keleri metai iš eilės pirkėjai vis dažniau teiraujasi ar baldas yra pagamintas Lietuvoje. Nors anksčiau daugelis rinkosi tik užsienio prekes, manydami, jog tik užsienio gamintojai gali sukurti stilingus, originalius baldus, dabar vis daugiau žmonių pasitiki lietuviškais sprendimais ir kokybe“, – teigė „Berry“ baldų ir interjero detalių salonų direktorius Saulius Maleckas. Pašnekovas kalbėjo, jog tyrinėjant įmonės klientus, galima pastebėti, jog jei reikėtų rinktis baldą iš lygiaverčių produktų, vartotojai mieliau linktų prie lietuviškos, o ne užsienio gamintojų prekės.
Greičiausiai, todėl tokios parodos, kaip „Rinkis prekę lietuvišką 2015“, suburia vis daugiau lankytojų, vertinančių lietuvišką kokybę. Šioje neseniai praūžusioje parodoje apsilankė net 30 tūkst. žmonių, dalyvavo 150 skirtingų prekių ar paslaugų atstovų, be to čia buvo išrinkti geriausi maisto, statybų bei lengvosios pramonės produktai.
Čia pasižymėjo „Berry“ stende pristatyta prekė – lova „Queen plus“, ji buvo įvertinta parodos diplomu. Pripažintas baldas atitiko komisijos narių kriterijus bei patenkintų daugelio pirkėjų poreikius. „Be galimybės pasirinkti lovos matmenis ir dizainą, klientams ypač svarbus ir baldo funkcionalumas. Ši apdovanojimą laimėjusi lova yra dviejų dydžių, be to ji turi patalynės dėžę, kuri padės palaikyti tvarką kambaryje bei talpins retai naudojamus daiktus“, – kalbėjo S.Maleckas.
Lovos gamintojai – seniausias Lietuvoje esantis miegamojo lovų ir minkštų svetainės baldų fabrikas „Kauno baldai“, sukaupęs net 135 metų patirtį. Kurdami baldus gamintojai stengiasi skirti daug dėmesio ekologijai, funkcionalumui bei moderniam šiuolaikiškam dizainui. Įmonės gaminiai pristatomi tiek Europoje, tiek artimuosiuose bei tolimuosiuose rytuose, tačiau Lietuvoje jų galima rasti tik „Berry“ baldų ir interjero detalių salonuose, kurie yra įsikūrę visuose didžiausiuose šalies miestuose. Čia taip pat galima rasti ne tik „Kauno baldų“ gaminių, bet ir užsienio gamintojų baldų, kurių prekybos teisės priklauso išskirtinai „Berry“ salonams.
Šie metai įmonei buvo itin sėkmingi – dėka teisingų verslo strategijos sprendimų bei esamos mažmeninės tinklo koncepcijos, „Berry“ gali džiaugtis iškovotais teigiamais rezultatais rinkoje. O ateityje baldų ir interjero detalių salonas planuoja plėstis ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėje Latvijoje.