Drauge su juo dirbo architektė Aistė Jankauskaitė.
„Esame ne tik interjero kūrėjai, bet ir architektai – pažįstame pastatus ne tik iš vidaus, bet iš išorės.
Esame padarę labai daug biurų, nemažai dirbę su tarptautinėmis įmonėmis“, - sakė pašnekovas.
Griežti reikalavimai švelnėjo
Ir „Barclays“ banko biuras verslo centre „Gama“ – ne pirmasis „A2SM“ architektų darbas su šiuo užsakovu. Jie jau yra kūrę šio banko biurų pastato Neries krantinėje interjerą.
Tačiau šio pastato ir naujojo biuro kūrimas iš esmės skyrėsi. Jei pirmuoju atveju biurų interjerai kurti laikantis labai griežtų reikalavimų, tai vėliau interjero kūrėjai įgavo gerokai daugiau laisvės.
„Pirmųjų biurų interjerų stilius buvo konservatyvesnis, tačiau pastaraisiais metais „Barclays“ kompanija pasuko kitu keliu. Paskutiniai darbai erdvių planavimo, grožio, spalvų prasme jau gerokai drąsesni“, - kalbėjo V.Malenko.
Darbo su „Barclays“ pradžioje kuriant interjerą būta nurodymų išlaikyti tam tikrus baldų, medžiagiškumo, logotipo naudojimo standartus, stalai privalėjo būti balti, o naudojamas metalas – pilkas. Vis dėlto konservatyviesiems britams teko laikytis Lietuvoje priimtinų standartų, higienos normų. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje tokio pat ploto patalpose gali dirbti daugiau žmonių nei Lietuvoje.
Pasigedo spalvų
Kurdami ant Neries kranto esančiame „Barclays“ pastate „A2SM“ naudojo specifinę grafiką – augalinius motyvus. Kontrastui per visus aukštus einančią centrinę pastato dalį nudažė mėlynai.
Antrajam „Barclays“ biurui „Gama“ verslo centre V.Malenko su kolegomis kūrė originalius baldus, telefonines būdeles privatiems pokalbiams, posėdžių zonas. Visi šiems sumanymams įgyvendinti reikalingi daiktai buvo suprojektuoti ir pagaminti Lietuvoje.
Antrieji „Barclays“ namai Vilniuje kupini ryškių spalvų: purpurinės sofos ir širmos, mėlynos, oranžinės ar rausvos stiklo sienos, kontrastuojančios su baltomis sienomis, stalais.
„Pagyvenę aname name, jie patys norėjo spalvų, o mes nebuvome prieš. Kiekviena spalva žymi tam tikrą funkciją: virtuvę, praėjimus, sanitarinių mazgų zonas. Kurdami interjerus visada mąstome, kad žmonės orientuotųsi, kuriame aukšte ir kurioje biuro vietoje jie yra. Ypač jei tai – ne nuolatinis biuro lankytojas. Tai pagerina navigaciją biure“, - kalbėjo interjero kūrėjas.