Užduotis pasirodė ne iš lengvųjų. Nors išparduotuvė gana nemaža - 263 kv. m. ploto, bet prekių, kurios turėjo atsidurti joje – visas kalnas. Kaip viską sutalpinti, neužgrūsti ir palikti laisvo oro pirkėjui? Tokią dilemą išsprendė „Inblum“ architektai.
Išparduotuvė „Membershop.lt“ veikia nuo balandžio mėnesio. Į jos atidarymą buvo investuota 0,5 mln. litų. Bendrovės strategija - turėti online, offline ir mobile parduotuves dalis.
Pasak architekto D.Kudino, išparduotuvės produkcijos koncepcija nėra vienoda. Yra prekių vidutiniškomis kainomis, tačiau yra ir brangių, todėl reikėjo surasti balansą ir interjero sprendime.
„Mūsų mintis buvo sukurti hibridą tarp sandėlio ir boutique. Svarbu surasti atsakymus į klausimus ir teisingai sudėlioti visą struktūrą“, - teigia architektas.
Iš pradžių erdvė buvo projektuota kaip batų parduotuvė, mat norėta išeksponuoti kuo daugiau modelių. Dabar šalia batų atsiranda ir vis daugiau drabužių.
„Sudėliojome tokią sistemą, kad visko daug tilptų. Padarėme aplinkui stelažus, ten sudėliojome batus. Mūsų mintis buvo suprojektuoti ryškią, bet šviesią erdvę“, - teigia D.Kudinas.
Dėl to architektai išardė pakabinamas lubas ir atvėrė patalpas į viršų.
„Ten buvo gana įdomios konstrukcijos, mes jas šiek tiek patvarkėme, nudažėme, apšvietėme ir sudėliojome daugybę prekių. Automatiškai erdvė tapo didesnė. Dėl to nesijaučia, kad išparduotuvėje tiek daug prekių“, - teigia D.Kudinas.
Nors „Membershop.lt“ – daugybė skirtingų prekių ženklų, pasak specialisto, interjere vyrauja tvarka ir estetika.
„Norėjome kontrasto ir daug spalvų. Tačiau, kai gavome užsakovo užduotį net nebuvo juokinga, labiau graudu. Kaip sudėti visą asortimentą į vieną vietą!?
Reikėjo gerokai pasukti galvą, kur padėti visas dėžes, kaip išeksponuoti drabužius, kur padaryti persirengimo kabinas“, - patirtimi dalijosi architektas.
Daugiau interjerų - mūsų "Facebook" paskyroje!