Mediniam fasadui parinkta yakisugi (deginto medžio) apdaila, šoniniuose pastato fasaduose ryški anglinga tekstūra, o ant nuožulnių paviršių esantis apanglėjęs sluoksnis iš dalies nuplautas, todėl yra pilkšvos spalvos.
„Taip namas susilieja su aplinkiniais pušų kamienais“, – sakė architektūros studijos „Arhitektuuribüroo Eek & Mutso“ architektas Madis Eek'as.
Anot jo, gyventojams atvykus, langinės pakeliamos į viršų ir atrodo tarsi sparnai. Jos atveria didelę stiklo sieną pagrindiniame fasade, vedančią į šviesių atspalvių gyvenamąją erdvę.
Atsidariusios langinės taip pat suformuoja stogą virš terasos priešais svetainę. Stiklinė siena po langine atsidaro tik iki pusės, todėl terasa ir interjeras sudaro vientisą visumą.
Atidarytas stogas puikiai apsaugo ir nuo lietaus bei tiesioginių saulės spindulių, o uždarytas tampa praktiška sodo baldų laikymo vieta ir apsaugo namo vidų.
Galinė namo langinė atidengia nedideles dirbtuves, kurios virsta erdvia lauko erdve su stogu.
Restauruotas ovalus langas tarp dirbtuvių ir svetainės yra iš suomių architekto Armaso Lindgreno suprojektuotos „Art Nouveau“ vilos Taline.
Yra keletas ir perdirbtų detalių: šoniniai langai, korteno plieno kopėtėlės ir dauguma baldų. Senas kontrabosas dabar tapo lentyna.
Tačiau vasarnamis turi ir savo kaprizų – patartina saugoti pirštus, nes tiek yakisugi apdailos danga, tiek korteninis plienas gali dažyti.
Nedidelių staigmenų yra ir interjero dizaine. Jame gausu nuorodų į supančią gamtą ir senąsias tradicijas, kartu paliekant pakankamai vietos ir šiuolaikiniam dizainui bei meno kūriniams.
Namas stovi ant betoninės perdangos, o visa konstrukcija yra medinė.
Be to, išorės ir vidaus apdaila taip pat yra medinė, o langinių konstrukcija – plieninė, užtikrinanti judančių elementų standumą ir namo stabilumą.
Tuo metu, kai namas nenaudojamas ir lieka uždaras, aplinkoje jis beveik nepastebimas.