„Kadangi reikia keisti tilto pakėlimo automatiką, jį keliant neįsijungė eismo reguliavimo šviesoforai, esantys prie tilto, todėl eismas Tiltų gatvės atkarpoje buvo uždarytas kelio ženklais. Keliose naujose vietose už prietilčio kliuvo tilto perdanga, tačiau nepaisant to, tiltą pavyko iškelti iki maksimalaus aukščio.
Nuleidžiant tiltą strigo pakėlimo valdymo įranga, kurią reikia keisti. Teko šiek tiek sureguliuoti ir paremontuoti elektrines mechanizmo dalis“, – kalbėjo V. Paliakas.
Buvo numatyta, jog tiltas bus pakeltas nuo 00.10 iki 4 val. ryto, tačiau patikrinimas praėjo greičiau, ir tiltas buvo nuleistas anksčiau.
Tilto eksploatavimo tvarkoje numatyta, jog jis turi būti profilaktiškai pakeliamas tam, kad esant poreikiui arba avarinei situacijai, būtų užtikrinta, jog tiltas tikrai pakils. Rekomenduojama tai daryti kartą per mėnesį.
Biržos tilto perdangos grąžintos į pradinę padėtį, specialiomis technologijomis sujungiamos ir sutvirtinamos, todėl specialistas patikino, jog tiltas yra saugus naudoti tiek pėstiesiems, tiek automobiliams, todėl nėra numatytą jokių kosmetinių darbų nustatytiems pažeidimams šalinti.
„Nėra taip, kad tiltas griūtų. Yra išsidėvėjusios tik tam tikros tilto dalys, jos kelia triukšmą. Prieš kelerius metus, atliekant paprastą remontą, tie dalykai buvo šiek tiek sutvarkyti, taip pat bandyta sulėtinti tilto dėvėjimosi tempą. Tačiau didelis kapitalinis remontas yra neišvengiamas.
Konkursas bus paskelbtas artimiausiu metu, dokumentai jau rengiami. Iš Savivaldybės pusės viskas yra paruošta, dabar vyksta įvairios procedūros, kurių terminai yra apibrėžti įstatymais, jų negalima paskubinti“, – sakė specialistas.
Biržos tiltas yra įtrauktas į kultūros paveldo sąrašą. Tai apsunkina remonto darbus, kadangi negalima pakeisti tam tikrų tilto dalių, jis turi išlaikyti originalią išvaizdą.