Fotografas A.Vasiliauskas neseniai ėmėsi naujo projekto, kuriame drąsiai ar net drastiškai improvizuoja Vilniaus miestovaizdžio temomis. Svarbias ar net ikoniškas sostinės vietas bei objektus pasitelkiantys jo (kartu su retušeriu Daniumi) parengti fotomontažai išprovokuoja mus dar kartą susimąstyti apie supančią aplinką, svarbius miesto simbolius bei mums brangios aplinkos tolerancijos transformacijai ribas.
Naująją Kauno tauro skulptūrą (skulpt. T.Vosylius) fotomontaže, pagal autoriaus sumanymą, užtinkame ant žymiojo sostinės Tauro kalno, o bronzinę sostinės skulptūrą „Pirmosios kregždės“ (skulpt. J.Mikėnas) – pačiame Karaliaus Mindaugo tilto viduryje. Ko gero, dar labiau paveikūs ir provokuojantys yra netikėti pastatų perkėlimai – tai ir Lukiškių aikštėje it NSO „nutūpęs“ verslo centras k29 (arch. „PLH Arkitekter“ ir „Archinova“), ir vietoje Gedimino pilies ant kalno styrantis sovietinis daugiabutis, ir ant Vilniaus Televizijos bokšto atsainiai „pamauta“ simboliškoji Gedimino pilis, ir tarp tipinių sovietmečio daugiabučių Baltupiuose įtupdytas bene ryškiausias Vilniaus istorinės architektūros brangakmenis – ikoniškoji Šv. Onos bažnyčia.
O štai vienas iš Vilniaus dešiniojo kranto brutalistinių daugiabučių kūrėjo valia yra išaugęs į tikru tikriausią dangoraižį. Na, o pačiame naujausiame A.Vasiliausko fotomontaže – į Konstitucijos prospektą, tiesiog Čiunės Sugiharos sakurų parką, lyg niekur nieko užvažiavusi komercinė „Akropolio“ mašina.
„Dvi lankomiausios Vilniaus lokacijos vienoje vietoje – sakuros ir Akropolis! Pražydo tai pražydo“, – socialiniame tinkle savo kūrinį bravūriškai komentuoja pats autorius, ir toliau sau žaidžiantis Vilnių.
Parengta pagal A.Vasiliausko informaciją.