„Galėčiau lipti laiptais, galbūt net naudinga tokia mankšta, tačiau tikimybė išsisukti koją labai didelė“, – tikino Žaliakalnio gyventojas Rimas Mackonis.
Norėdamas pasiekti namus jis iš miesto centro eina tolimesniu maršrutu arba važiuoja automobiliu, nors transporto priemonei pastatyti miesto centre taip pat sunku rasti vietą.
„Man patogiausia transporto priemonė – funikulierius, tačiau jis neveikia“, – apgailestavo R.Mackonis.
Žaliakalnio funikulierių prižiūrinčios bendrovės „Kauno liftai“ generalinis direktorius Jonas Guzavičius pranešė, kad ši unikali transporto priemonė buvo sustabdyta pernai karantino metu dėl tuo metu taikytų apribojimų.
„Tiek aikštelėse, tiek vagone yra labai mažai vietos, todėl įvykdyti reikalavimus išlaikyti atstumą būtų labai sudėtinga“, – kalbėjo įmonės vadovas.
Pasak jo, vasarą esą nebuvo ir poreikio važinėti funikulieriui. Dažniausiai juo naudojasi į ekskursiją atvykę vaikai, o ekskursijų pastaraisiais mėnesiais beveik neliko.
Vis dėlto J.Guzavičius pranešė gerąją naujieną – rugpjūčio 10–15 dienomis Žaliakalnio funikulieriaus vagonai pagaliau pajudės.
„Techniškai funikulierius visiškai paruoštas darbui“, – tikino J.Guzavičius. Bilietų kainos liks nepakitusios – kelionė suaugusiajam kainuos 1 eurą.
Didinti kainos esą nėra jokios prasmės, nes veikla vis tiek liktų nuostolinga, o keleivių srautas gali smarkiai sumažėti.
Netoliese esančių laiptų būklė kurį laiką dar nepasikeis.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis patvirtino, kad jam ir kitiems savivaldybės tarnautojams situacija yra gerai žinoma, apie laiptų būklę ne kartą informavo patys gyventojai.
„Laiptus šalia Žaliakalnio funikulieriaus planuojama sutvarkyti dar šiais metais“, – žadėjo A.Pakalniškis.