Naujojo VIP terminalo su konferencijų centru projektas apima ne tik pastato, bet ir automobilių aikštelių, privažiavimų bei lauko inžinerinių tinklų, perimetro tvorų pertvarkymą ir naujų įrengimą. Sutarties vertė yra 3,6 mln. eurų.
„Kalbant bendrai apie oro uostų siekius, mums labai svarbu turėti tokią infrastruktūrą, kuri ne tik tinkamai reprezentuotų šalį augančiam keleivių srautui, atitiktų išaugusį VIP paslaugų ir verslo renginių poreikį, bet ir būtų efektyvi, neštų naudą organizacijai ekonomine prasme. Pastaruoju metu jaučiame, kad derinti oficialius, įvairių valstybių atstovų vizitus ir VIP paslaugas norinčius pirkti privačius klientus senajame terminale tampa pakankamai sudėtinga. Nereikėtų pamiršti ir to, kad šis terminalas bus labai svarbus ir 2027 metais, kai Lietuva vėl pirmininkaus Europos Sąjungos tarybai. Šiuo metu tikslas yra kuo greičiau pradėti realius darbus, o naują pastatą atidarysime jau kitų metų trečiąjį ketvirtį“, – sako Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys.
Pastato pirmame aukšte numatyta įrengti VIP svečiams skirtą aviacijos saugumo patikrą, valstybės sienos patikros procedūrų patalpas, keletą laukimo salių, bus įrengta ir virtuvė, tualetai, registracijos zona, bagažo patalpos. Antrame pastato aukšte veiks unikalią patirtį Vilniuje galintis pasiūlyti 300 vietų konferencijų centras su svečiams atsiveriančiu vaizdu į peroną. Pastato rūsyje projektuojamos techninės bei pagalbinės patalpos.
„Tikime, kad mūsų kompanijai šis projektas leis pritaikyti visas turimas žinias ne tik dėl pakankamai trumpo statybos darbų atlikimo termino, aukštos energinės pastato klasės, bet ir dėl unikalių interjero bei dizaino sprendimų įgyvendinimo viduje. Įmonė džiaugiasi galėsianti prisidėti prie šio įdomaus bei kruopštumo reikalaujančio objekto sukūrimo. Pasitelkdami profesionalius savo komandos narius, inovatyvias technologijas sieksime geriausio rezultato“, – teigia kompanijos „Eikos statyba“ vadovas Almantas Čebanauskas.
Savo pasiūlymus VIP terminalo su konferencijų centru rangos darbams atlikti teikė viso 4 statybų kompanijos. Pirmieji statybos pasirengimo darbai turėtų prasidėti jau šį mėnesį.
Naujo VIP terminalo įrengimas yra dalis Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos programos, kuri apima šiaurinio perono rekonstrukciją, naujo išvykimo terminalo statybą, eismo schemos priešais oro uostą keitimą ir naujų komercinių erdvių įrengimą. Visi minėti rekonstrukcijos projektai bus vykdomi veikiančiame oro uoste, darbai bus vykdomi taip, kad keleiviai pajustų kuo mažiau galimų nepatogumų.
Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2018 m. jie aptarnavo 6,3 mln. keleivių ir 61 tūkst. skrydžių. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.