Ateityje tai taps viešojo transporto arterija, jungsiančia Amsterdamo vakarus ir šiaurę.
Lynų kelias drieksis 1,5 kilometro, tačiau prireikus jį bus galima be vargo ištęsti.
Miestas turi tikslą lynų kelią nutiesti iki 2025-ųjų, kai didmiestis švęs 750-ųjų metų jubiliejų. Mintis Amsterdamo transporto infrastruktūrą papildyti tokia arterija kilo dar 2015 metais.
Suprojektuotą kaip naują architektūros objektą lynų sistemą sudarys dvi stotys ir trys skirtingo aukščio atramos. Atramų aukštis skirsis – jos bus 46, 105 ir 136 metrų. Po lynais plaukios laivai, todėl ir atramų dizainas toks, kad atkartotų laivų kranų stilistiką, rašo archdaily.com.
Stotims architektai numatė kiek daugiau nei transporto taško funkciją – ten taip pat įsikurs kavinės bei restoranai.
Miesto pramoninės praeities įkvėpto dizaino grakščių ir skulptūriškų bokštų nuo žymiųjų Amsterdamo kanalų nebus matyti, nes tenka atsižvelgti į UNESCO pasaulio paveldo reikalavimus.
Visą atstumą keleiviai 20 kilometrų per valandą greičiu įveiks per 4,6 minutės. Numatyta, kad į vieną kabiną tilps 32-37 žmonės. Kabinos, kurios gabens dviračius, talpins 4-6 dvirates priemones.
„Lynų kelias – labai greitas ir aplinkai saugus būdas keliauti, patrauklus dviratininkams, studentams, svečiams ir vietos gyventojams. Amsterdamas – sparčiai augantis miestas, todėl toks „oro tiltas“ pravers vystantis visam regionui. Be to, tai ne tik efektyvu, bet ir smagu“, – kalbėjo vyriausiasis architektas Benas van Berkelis.