„Kad Vilniaus transporto būklė apverktina, niekam ne naujiena. Bet „Vilniaus viešojo transporto“ atstovai, gaudami pranešimus, tiesiog juos ignoruoja. Troleibusas, kurio garažo numeris yra 1610, važinėja 6 ar 12 maršrutu.
Pirmadienį, tarp 17–18 val., troleibuse „reikėjo skėčio“. Per stogo sujungimus vanduo ne tai kad lašėjo, o rimtai tekėjo.
Šiandien, kai ryte temperatūra -16, tarp 7,50–8,30 val., – situacija neapsakoma. Bent jau būtų įjungtas šildymas, bet nesivarginta padaryti net to“, – piktinosi keleivė.
Jau suplanuotas remontas
„Vilniaus viešojo transporto“ atstovai labai apgailestavo, kad prasto oro metu keleiviams teko patirti nepatogumų važiuojant minėtu troleibusu.
„Keleivių sauga ir transportas yra „Vilniaus viešojo transporto“ prioritetas. Šiais metais pradedamas VVT transporto priemonių atnaujinimas – jau pasirašyta sutartis dėl 91 naujo troleibuso pirkimo. Pirmieji nauji troleibusai Vilnių pasieks jau vasarą. O dabar dedame visas pastangas, prižiūrime ir remontuojame visas transporto priemones, kad užtikrintume kiek įmanoma patogesnes keliones keleiviams.
Į gatves išleidžiame griežtai tik techniškai tvarkingas transporto priemones. Troleibusams Valstybinė techninė apžiūra yra atliekama kas pusę metų, o papildoma vidinė techninė apžiūra – kas 15 ir 30 tūkst. nuvažiuotų kilometrų.
Senuosiuose troleibusuose šildymo sistema nėra efektyvi dėl pasenusių ir šiai dienai kokybiškai neveikiančių sprendimų. Saloną sunkiai pasiekia šiluma, ji neužsilaiko dėl nepakankamai sandarių durų ir dažno jų atidarymo stotelėse.
Aiškinamės vandens pratekėjimo pro stogą priežastis, jeigu aptinkame nesandarumų, juos nedelsiant taisome. Minėtam troleibusui jau suplanuotas remontas.
Pastebėjus tokius arba panašius techninius nesklandumus labai prašome keleivių nedelsiant pranešti apie tai vairuotojui“, – komentavo „Vilniaus viešojo transporto“ atstovai.