Iš autobusų stotelės skubėti į darbą su pavežėjais priverstas vilnietis nesupranta vieno

2024 m. sausio 12 d. 15:27
Gintaras
Dėl šalčių ir gausaus snygio žiemą stringantis viešasis transportas tampa tikru galvos skausmu ne vienam į darbą ar kitais reikalais kažkur skubančiam tautiečiui. Vilnietis Gintaras skundėsi, kad dėl vėluojančių miesto autobusų iš stotelės jam į darbus vykti neretai tenka ir kviečiantis pavežėjus.
Daugiau nuotraukų (1)
„Pastaruoju metu galima pastebėti itin suprastėjusią Vilniaus viešojo transporto kokybę. Taip jau nutiko, kad dirbu kiek nuo miesto nutolusiame Gurių mikrorajone, su kuriuo susisiekimas tikrai nėra pats patogiausias.
Deja, nuo žiemos pradžios jis tapo dar labiau apsunkintas, jau nuo gruodžio pradžios būdavo galima pastebėti vis neatvykstančius 33 ir 122 autobusus.
Per pastarąsias dienas į darbą nepavyko nuvykti be pavežėjų pagalbos net 2 kartus. Vakar ryte Bazilijonų stotelėje nepasirodė du 31 maršruto autobusai. O šiandien darbo nepavyko pasiekti su jau seniau minėtu 122.
Į darbą nuolat tenka keliauti su pavežėjų paslaugomis, kas kainuoja tikrai brangiai. O kaip gi savivaldybės taip skatinama ekologija persėdant į viešąjį transportą. Tikrai būtų smagu, kad kuo daugiau žmonių prisidėtų prie planetos išsaugojimo, bet apie kokį persėdimą į Vilniaus viešąjį transportą (VVT) mes šnekėt galim, kai to transporto nėra?“, – piktinosi vyras.
Susisiekimui įtaką daro šalti orai
Vilniaus viešasis transportas atstovų pateiktame atsakyme teigiama, kad VVT aptarnauja 31 ir 33 autobusus, o 122 autobusą aptarnauja kita įmonė (UAB „Kautra“).
„Kadangi trūksta konkrečios informacijos apie tai, kurioje stotelėje, kuriuo laiku ir kuria kryptimi mūsų keleivio laukiami autobusai neatvyko, deja negalime konkrečiai išsiaiškinti susidariusios situacijos priežasčių.
Tikėtina, kad keleivio minėti autobusų vėlavimai įvyko dėl oro sąlygų. Itin šaltas oras turi didelę įtaką sklandžiam ir komfortiškam viešojo transporto eismui, todėl sausio 8–9 dienomis fiksavome daugiau nei įprastai transporto priemonių gedimų.
Tokiais atvejais dirba avarinės tarnybos, kurios šalina gedimus kelyje, kad viešojo transporto eismas vyktų kaip įmanoma sklandžiau“, – komentavo Vilniaus viešojo transporto atstovai.
Neatvyko dėl gedimų
Susisiekimo paslaugų „Judu“ klientų patirties vadovė Lina Juknevičienė atsiprašė vilniečių dėl laikinų nepatogumų.
„Dėl permainingų orų, kai jie stipriai svyruoja nuo stingdančio šalčio iki atodrėkio bei vėl stipraus šalčio, visi Vilniaus miesto vežėjai susiduria su transporto priemonių techninėmis problemomis. Ne išimtis ir 122 maršrutą aptarnaujanti UAB „Kautra“ bei 31 maršrutą aptarnaujanti UAB „Vilniaus viešasis transportas“. Keleivio el. laiške minimi autobusai neatvyko dėl techninių gedimų.
Mūsų tikslas, kad keleiviai nepajustų nepatogumų ir visas Vilniaus viešasis transportas važiuotų taip, kaip suplanuota. Suprantame, kad tokia situacija keleiviams sukelia daug rūpesčių ir nepatogumų. Tačiau negalim daryti įtakos orams, o taip pat ir technikos gedimams, kuri yra labai jautri dideliems temperatūriniams svyravimams.
SĮ „Susiekimo paslaugos“ stengiasi informuoti keleivius dėl šių neatvykimų. Mūsų internetinėse svetainėse stops.lt bei judu.lt prie maršrutų, kurių judėjimas sutrikęs atvaizduojami raudoni šauktukai, pasirinkus reikiamą maršrutą, kryptį bei stotelę keleiviai gali matyti, kurios valandos reisai nebus vykdomi“, – komentavo Susisiekimo paslaugų „Judu“ klientų patirties vadovė Lina Juknevičienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.