„Štai taip atrodo Lietuvos kurorto – Druskininkų tarptautinė autobusų stotis viduryje savaitės, apie 18 valandą. Tai kas ten būna 21 val.?
Nykiausių Lietuvos visuomeninės paskirties pastatų rinkimuose galėtų gauti aukštą prizinę vietą. Stotis veikianti. Bet po 18 val. joje tuščia.
Pastate tuščia, bet po teritoriją slampinėja piliečiai, užsienio piliečiai – taip pat. Visos pastato durys užrakintos, nėra tualeto. Visa prašmatnaus kurorto stoties teritorija neapšviesta. Pastato languose šviesa niekur nešviečia.
Taip taip – keleivių įlaipinimo platformoje, autobusų aikštelėse nešviečia nė viena elektros lemputė. Keleiviai maklinėja pasišviesdami telefonais.
Jeigu dabartiniais laikais kurortui yra nuostolinga turėti ir išlaikyti (apšviesti 1 – 2 elektros lemputėmis) autobusų stotį, tai gal tarpmiestinius ir tarptautinius autobusus mielai priimtų ir aptarnautų kurorto prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelė?“, – rašė susirūpinęs Antanas.
Rekonstrukcijos projektas dar derinamas
UAB „Druskininkų investicija“ atstovas Linas Skardžiukas apgailestavo dėl tokios situacijos.
„Atsiprašome visų. Pono Antano taip pat, neturiu kontaktų, tai tik per jus.
Minimalius patvarkymus, taip pat ir apšvietimą, sutvarkysime kartu su stoties operatoriumi UAB „Druskininkų autobusų parkas“.
Tuo pačiu informuojame, kad jau parengtas DAS rekonstrukcijos projektas yra pabaigtas ir įkeltas į „Infostatybą“ derinimui su valstybinėmis institucijomis.
Tikimės, kad gavę statybos leidimą, darbus atliksime 2024–2025m. laikotarpyje, iš esmės sutvarkydami stotį, kaip miesto vartus. Dėkojame už kantrybę, dar kartą atsiprašome už nepatogumus, tikiuosi, laikinus“, – komentavo „Druskininkų investicija“ atstovas L. Skardžiukas.