„Rašau dėl kirmėlių saldainiuose. Vakar pirkau prekių Vilniaus „Norfoje“ (Zujūnų g. 1). Vakare atsikandau saldainio „Raudonoji Aguona“ ir saldainio kitoje pusėje pamačiau besirangančią šlykščią kirmėlę.
Po tokio įvykio vėmiau visą vakarą nuo šleikštulio. Patyriau tokią bjaurastį. Pralupau ir kitus saldainius, radau ir daugiau kirmelių, kituose ir voratinklių. Saldainiai „Pupa“ – taip pat neaišku, kokio senumo, nes visiškai išblukę.
Kas kiek laiko apsilankau su viltimi „gal jau susitvarkė“, vis dėl to naujas šūkis yra „Keičiamės dėl Jūsų“. Deja, šis kartas buvo paskutinis lašas, manau, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba turėtų susidomėti dėl higienos normų pažeidimų“, – rašė pasipiktinusi pirkėja.
Pradėtas patikrinimas
„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis apgailestavo dėl incidento ir pabrėžė, jog saldainiai buvo išimti iš prekybos ir perduoti utilizuoti, bendrovės administracija nurodė kitoms tinklo parduotuvėms atlikti analogiškus patikrinimus dėl šių saldainių.
„Atsiprašome pirkėjos. Nors prekės yra tikrinamos reguliariai ir, suprantama, laikomos lentynose nustatytomis sąlygomis, kartais tokių nemalonių dalykų pasitaiko. Šioje parduotuvėje atliekamas visų saldainių patikrinimas, o minimi saldainiai buvo išimti iš prekybos ir perduoti utilizuoti.
Apie įvykį informuotas gamintojas.
Bendrovės administracija nurodė kitoms tinklo parduotuvėms atlikti analogiškus patikrinimus dėl šių saldainių.
Primename, kad pirkėjas įsigijęs netinkamą gaminį, gali kreiptis į parduotuvę, ir jam bus grąžinti pinigai.
Įvykus incidentui parduotuvėje dėl konkrečios prekės, dažniausiai atliekamas tos rūšies maisto prekių patikrinimas ir kitose tinklo prekybos centruose.
Paprastai, vienoje parduotuvėje nustatytų prekės trūkumų kituose prekybos taškuose neaptinkama. Dažniausiai tai būna konkrečios prekės atskiroje parduotuvėje problema, kuri nedelsiant yra sprendžiama“, – komentavo „Norfos“ atstovas spaudai D. Ryliškis.