„Balandžio 19 d. mūsų name (Girulių g. 9, Vilnius) sugedo liftas ir už tai atsakinga įmonė (UAB KONE) vis dar iki šiol jo nesutvarkė. Mįslinga lifto detalė vis dar keliauja, bet ar normalu tiek laiko tvarkyti liftą, kai name gyvena šeimos su mažais vaikais, yra neįgalus žmogus, o namas yra 9 aukštų?
Tikslaus laiko kol kas niekas atsakyti negali, tad kiek dar galima laukti? Ar nėra jokio įstatymo, kuris įpareigoja, per kiek laiko liftas būtų sutvarkytas daugiaaukščiuose namuose?“ – rašė susirūpinę vilniečiai.
***
UAB KONE direktorius Regimantas Čereška patvirtino žinantis apie šią situaciją.
„KONE rūpinasi sauga, saugus lifto naudojimas visada yra gamintojų, įrangą naudojančių žmonių ir įrangos savininkų bei ją prižiūrinčių bendras darbas.
Žinome apie šią situaciją ir apgailestaujame dėl nepatogumų. Minėtą liftą prižiūri KONE, bet mes nesame šios įrangos gamintojai. Mes išsiaiškinome ir nustatėme pagrindinę gedimo priežastį, bei užsakėme reikiamas atsargines dalis.
Deja, kai kurių atsarginių dalių, turinčių elektronikos komponentus tiekimas vis dar nėra stabilus. Kai tik gausime atsargines dalis, jas nedelsiant pakeisime ir liftu vėl bus galima naudotis“, – teigė liftą prižiūrinčios įmonės direktorius.