Tačiau apsaugos darbuotojos nebuvau įleistas į parduotuvę. Nemaloniai įvyko pokalbis, nes apsauginė buvo nemandagi. Paaiškino: „Ar žiurkė, ar šuo čia, man neįdomu, neįleisiu“.
Paprašius pakvietė pamainos vadybininkę, kuri man nepateikė paprašius jokio dokumento ir neprisistatė, pasakė, kad vardu Kristina. Taipogi liepė šuniuką pririšti lauke.
Buvo bandoma išaiškinti, kad šis gyvūnas yra striukėje ir jokio pavojaus nekelia, kad galima neštis į prekybos centrus, kur nėra atvirai ruošiamas ar gaminamas maistas.
Pats esu vilnietis, Vilniuje niekada nesu turėjęs jokios panašios nemalonios situacijos. Planavau mamos gimtadieniui pirkti dovaną, bet likau su visiškai sugadinta nuotaika ir įžeistas grubaus elgesio prekybos centro darbuotojų.
***
„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė pateiktame komentare pabrėžė, kad parduotuvės vidaus taisyklės į prekybos salę augintinius įsivesti ar įsinešti draudžia dėl higienos normų ir saugumo, nepaisant to, kokio dydžio augintiniai bebūtų.
„Augintinius galima palikti pririštus prie parduotuvės, kur teritorija yra stebima vaizdo kameromis. Išimtis yra taikoma, jei parduotuvės lankytojui yra būtina šuns vedlio palyda.
Tokiu atveju asmuo gali apsipirkti parduotuvėje kartu su augintiniu. Apsaugos darbuotojas šias taisykles turėjo mandagiai paaiškinti, todėl apgailestaujame, kad teko susidurti su nemaloniu darbuotojo bendravimu“, – komentavo „Lidl Lietuva“ atstovė.