Pinigus pervedžiau ir mokėjom kortele. Žmogus yra neįgalus, jam truputį sunkiau sekasi rašyti, skaityti, bei suprasti, kas parašyta. Kai buvau Lietuvoje, padėdavau susigaudyti.
Dušą pristatė į parduotuvę, jis atsiėmė, surinko ir atsiuntė man foto, bet ten buvo ne tas. Bakas be teno, trūksta dalių.
Alytuje varlė.lt sutiko, kad ne ta prekė, sakė paskambinsime. Paskambino, pasakė, kad kabina bus gera, nors vidinių kišenių nėra, pakeis baką.
Vėliau rašiau į varlė.lt, perdavė vėl į Alytų, o ten tada apskritai atsisakė pakeisti motyvuodami, kad naudotas, nes buvo surinktas. Ir dar kad reklama yra viena, o parduodama kita, taip ir stovi tas dušas dėžėje nenaudojamas, ką daryti?
Ta istorija su Alytaus varlė.lt tęsėsi beveik 3 savaites, tai neskambina, tai atostogauja, susirašinėjimai yra išsaugoti.
Būdama Lietuvoje tikrai būčiau jam padėjus, o dabar pagelbėjau tik laiškus varlė.lt rašydama, nes jam tai nepavyktų.
Tuos 258 eurus uždirbau sunkiai dirbdama, o neįgalus žmogus liko be dušo, nes reklama yra reklama, o gauni tai, ką gauni. Pridedu gauto dušo foto.
***
UAB „PCD Group“ direktorius Andrius Švirinas komentuodamas situaciją pabrėžė, kad klientas atėjęs į parduotuvę pats išsirinko dušo kabiną, kurią jam ir pristatė į Alytaus varlė.lt parduotuvę.
„Jis ją atsiėmė. Maždaug po savaitės klientas paskambino ir pasakė, kad jam trūksta detalių ir nėra šildymo teno, bet pakuotės iš gamintojo atvažiuoja originalioje pakuotėje ir detalių tikrai netrūksta.
Kadangi mes nežinome, kas pakuotėje turi būti, iš karto susisiekime su šios prekės didmenos atstovais duodami jiems kliento kontaktą. Didmenos atstovai paskambino klientui ir viską paaiškino ir išaiškino, kad nieko netrūksta, kadangi klientas buvo prekę išsirinkęs be teno.
Didmenos atstovai netgi su nuolaida pasiūlė jį įsigyti, bet klientas pasakė, kad viskas gerai jokių pretenzijų neturi ir kadangi tuo metu buvo labai karšti orai, sakė, jam teno nereikia. Pirkta prekė jiems tinka ir jie ją naudoja.
Praėjus vėl maždaug 1-2 savaitėms klientas skambino ir vėl sako, kad jam trūksta dalių, mes vėl paklausėme, ko jam gali trūkti, nes prieš dvi savaites nieko netrūko ir viskas buvo išspręsta su visų darbuotojų ir atstovų pagalba.
Klientas turėjo teisę grąžinti prekę per 14 d., bet, kaip supratome iš jo, prekė jam tiko ir nusiskundimų jis neturėjo.
Po šio jūsų paklausimo, mes suprantame taip, kad vasara eina į pabaigą, daiktas tampa nelabai reikalingas ir yra noras jį grąžinti ir atgauti už jį sumokėtus pinigus, bet taip nesielgiama.
Bendravimas su klientu visada iš mūsų pusės buvo, tik tekdavo bendrauti vis kitiems vadybininkams, kadangi vasara, atostogų metas, natūralu, kad visiems reikia pailsėti“, – komentavo UAB „PCD Group“ direktorius A. Švirinas.