Dabar siurblys vos įjungus pradėjo išsikrauti, atidavėme jį į garantinį. Iš gyvenimo pamokos dabar jau žinome, kad atiduodant daiktą remontui, jį reikia visais įmanomais būdais įsiamžinti ir užfiksuoti, tačiau kadangi jokios neigiamos patirties nebuvome patyrę ir net neturėjome minties, kad gyvenime taip nutinka, to nepadarėme.
Grįžo siurblys is serviso... Grįžo, bet tikrai ne mūsų, nors įmonė bando aiškinti kitaip. Gavome kažkieno seną, vos gyvą, kad ir to paties modelio, dulkių siurblį – jau praradusį visą blizgesį, detalės vos besilaiko, ratai nuvažinėti, šepečiai sudilę. Nekalbu apie paties daikto nešvarumą. Plius, su suplyšusia siurblio žarna...
Siurblį turėjome pusantrų metų, kasdien naudodavomės vos kelias minutes per dieną ir laikydavome pakrovimo stotelėje. Vargu, ar įmanoma taip „nudremžti“ daiktą per tokį laiko tarpą. Turime namuose du kilimėlius, mūsų siurblys buvo nepraradęs prekinės išvaizdos.
Įmonė, pataisiusi siurblį, jį grąžino per kurjerį. Aišku, prieš pristatant siurblį į namus, nereikia nei pasiteirauti, ar kas bus tuose namuose. Kurjeris tiesiog atvyksta – viskas be jokio įspėjimo.
Vos pradarius dėžę pamatėme, kad daiktas tikrai ne mūsų ir pirmiausia pastebėjome žarnos plyšimą.
Įmonė taip išdėstė viską, kad mes atsidūrėme kvailio vietoje, jog jau nebepažįstame savo daikto ir negebame jo atpažinti. Ir neva nematėme siurblio žarnos plyšimo, kurį pastebėjome iškart kelių minučių bėgyje.
Kokį remontą suteikia įmonė, jei daiktas į daiktą nebepanašus. Logiška, jei atiduodant daiktą žmonės tikisi jį atgauti tokios pat būklės.
Situaciją bandys aiškintis vartotojų teisės, mažai tikėtina, kad mūsų siurblys atsiras, tačiau norisi pasidalinti tokia patirtimi, kad galbūt kiti klientai nepatektų į tokią pačią padėtį ir pasimokytų iš mūsų klaidos.
Galbūt paskaitę straipsnį atsiras ir daugiau žmonių, turėjusių panašią patirtį“, – rašė Rasa.
***
„Bendraukime“ kreipėsi į buitine technika prekiaujančią įmonę dėl situacijos paaiškinimo ir sulaukė tokio atsakymo: „Norime informuoti, kad dar prieš perskaitant Jūsų laišką, su Pirkėju jau radome abiem pusėms priimtiną sprendimą (Pirkėjas renkasi, o gal net ir išsirinko kito modelio įrenginį).
Esant tokioms aplinkybėms, taupydami Jūsų ir mūsų laiką į situacijos detales nebesigilinkime, tiesiog padėkime šitoje istorijoje tašką“.
***
Netrukus po to „Bendraukime“ siurblio savininkė informavo, kad situacija netikėtai išsisprendė.
„Vos tik sulaukėme jūsų laiško, po 2 mėnesių su mumis susisiekė įmonė ir pasiūlė spręsti problemą. Neaišku, kas padėjo – ar jūsų įsikišimas, ar vartotojų teisės, tačiau po 2 mėnesių tylos situacija staiga pasikeitė.
Mums buvo pasiūlyta išsirinkti kitą prekę. Ryt turėtume gauti naują prekę.
Tokią patirtį apturėjome pirmą kartą ir tikimės, kad daugiau nebepasikartos“, – rašė Rasa.