Kupiškio parduotuvėje 6-metį nupurtė elektra: šoko ištiktas vaikas suklupo, vėliau sustingo

2021 m. birželio 23 d. 07:41
Mama
Pirmadienį kupiškėnė po darbo su 6-mečiu sūnumi užsuko apsipirkti į Kupiškyje Purėno gatvėje esančią „Norfos“ parduotuvę. Tačiau apsilankymas vos nesibaigė tragiškai – įėjimo vartelius palietusį berniuką ir jo mamą nukrėtė elektra. Mamai apmaudžiausia, kad po šio incidento nei pirkėjai, nei darbuotojai net nepaklausė, ar jiems viskas gerai.
Daugiau nuotraukų (3)
„Nuvažiavus pasiimti sūnaus auklėtoja pasakė, kad rytoj vyks su grupe į gamtą ir reikia parūpinti kuprinę su gertuve ir užkandžių. Mums pakeliui link namų yra Purėno g. „Norfa“.
Pasistatėme mašiną aikštelėje ir eidami svarstėme, kokių užkandžių nusipirksime. Mano berniukas ėjo priekyje manęs, priėjus automatinius įėjimo-išėjimo vartus jie neatsidarė. Savaime aišku, jis palietė turėklus norėdamas juos pastumti.
Tuomet suklupo. Porą sekundžių nesusivokiau, kas nutiko – galvojau gal paslydo. Supratus, kas vyksta, čiupau stumti tą turėklą.
Tuo metu mes abu buvome sustingę, jis net krutėjo. Aš žiūrėjau į savo berniuką ir negalėjau nieko padaryti. Kiek save pamenu, po kelių sekundžių susiėmiau, nes tik viena ranka laikiau turėklą. Griebiau savo sūnų, tiesiog nutempiau jį nuo turėklo.
Vaikas buvo šoke, visas raudonas, sustingęs, po visko net apsišlapino, nors jam tai visai nebūdinga.
Pirmieji sūnaus žodžiai buvo: „Mamyte ar aš mirsiu?“. Mes pasitraukėme nuo to turėklo, o žmonės į mus tik žiūrėjo kaip į kokiu nenormalius.
Kasininkė mums tik pasiūlė pro tą vietą neiti, eiti pro kasą. Nebuvo nei vieno, kuris paklaustų, gal mums reikia pagalbos. Nesulaukėme nei žodžio „atsiprašome už nepatogumus“, nei ar „Jums kažko reikia“.
Aš suprantu, kad būna gedimų, daiktai genda, bet į tai yra reaguojama. Po to incidento mes dar apie 20 min buvome parduotuvėje, kol atsigavome ir nieko nebuvo imtasi. Nors vėliau jų teigimu sureaguota buvo minučių tikslumu.
Norėdama įspėti žmones, parašiau apie tai socialiniuose tinkluose. Atsiliepė netgi žmogus, su kuriuo susirašėme asmeniškai. Sakė, kad jis taip pat apturėję tokį patį įvykį. O svarbiausia, kad tai įvyko prieš kelias dienas.
Jeigu jau tada į tą gedimą būtų sureaguota, galbūt būtume mes išvengę šio incidento. Net jei ir po mūsų nebuvo imtasi priemonių... Mums išeinant tas turėklas buvo pilnai atsidaręs ir žmonės vis tiek pro ten vaikščiojo...
Aš suprantu, kad esu bejėgė, juk čia „Norfa“, bet noriu, kad žmonės būtų atsargesni. Po visko buvo tiesiog pasakyta, kad, na, gal sugedo. Bet, atsiprašau, šitaip neturi būti.
Visaip mėginame su vyru savo vaiką nuraminti, bet jis tik šneka apie tai, kas įvyko ir kad senelis nuvažiuotų sutaisyti, nes žino, kad senelis yra įgijęs elektriko specialybę. Prašė mūsų jo daugiau ten nevežti. Važiuojant namo po to įvykio iš baimės verkė visą keli. Vakare pasireiškė tikas, pradėjo mirkčioti.
Viena moteris po įrašu parašė komentarą, kad šiuo metu tas įėjimas uždarytas, bet apmaudu, kodėl buvo taip delsta, galbūt mes būtume to išvengę...
Ačiū Dievui, kad viskas baigėsi laimingai. Tuo metu aš buvau šokiruota ir nesugebėjau apie nieką mąstyti, kaip tik apie savo sūnų, bet turėjau skambinti policijai – kiek dėl mūsų, kiek dėl kitų galimų atvejų, nes nieko nebuvo daroma.
Mums grįžus namo vyras puolė skambinti „Norfai“ radęs telefono numerį internete, bet juk viskas įvyko 17 valandą, niekas nebedirbo – nei valdžios nebuvo, nei telefonu atsiliepė kas, tik atsakiklis pranešė, kad skambintume darbo laiku.
Sekančią dieną nusprendžiau nuvažiuoti pasikalbėti su „Norfos“ valdžia, nors supratau, kad tikriausiai atsimušiu į sieną. Bet negalėjau nieko nedaryti, juk tai palietė mano sūnų, kuriam tik 6 metai.
Su vyru nuvažiavome į „Norfą“ pasikalbėti su direktore. Ji perspėjo, kad įrašys pokalbį. Nors ir matė mano įrašą socialiniame tinkle, su manimi nesusisiekė. Aš pati važiavau pas juos vos ne taip, kad ji atsiprašytų.
Aš jai aiškinau, kad tai jau vyko prieš kelias dienas, ji atsakė, kad nestovi prie tų vartelių ir nemato. Aiškinau, kad vaikas mano išsigandęs, mirkčioja, ji nei nepanoro apskritai paklausti, kaip jaučiamės, gal galima kuo pagelbėti.
Buvome pas gydytojus, išrašė vaistų nuo tiko. Jeigu per kelias dienas nepraeis, rašys siuntimą pas specialistus“, – apie incidentą Kupiškio „Norfoje“ „Bendraukime“ pasakojo kupiškėnė.
***
„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis atsiprašė dėl įvykio ir patikino, kad padarė, ką galėjo.
„Įvykis buvo 16.40 val. Kai tik direktorė iš darbuotojų gavo pranešimą, varteliai buvo užblokuoti, pakabinta „stop“ juosta, iš Panevėžio iškviesti elektrikai. Kol jie atvažiavo, 18 val., varteliai buvo atjungti.
Nei iš pirkėjų, nei iš darbuotojų prieš tai jokių skundų dėl to nebuvo gauta.
Darbuotojai vartelius liečia kiekvieną dieną, valytoja kaskart juos dezinfekuoja. Tačiau tokių dalykų nebuvo. Kol kas varteliai atjungti, dabar bus aiškinamasi ir žiūrima.
Atsiprašome pirkėjos ir jos vaiko dėl įvykio. Bet padarėme, ką galėjome – iškart sureagavome“, – komentavo „Norfos“ atstovas.
KupiškisNorfaElektra
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.