Kadangi šiuo metu pasaulyje tokia situacija, tai nuvykti ir pasveikinti asmeniškai negalėjome. Todėl pasinaudojome užsakymu internetu. Gavę užsakymą likome šokiruoti ir pasijutome apgauti.
Pasirinkome „Interflora“, nes šiomis paslaugomis naudojomės ir čia, Londone. Nebuvo jokių nesusipratimų. Pamaniau, didelė kompanija, tad saugu.
Staigmena nepavyko, nes jie paskambino mamai ir paklausė, ar ji namuose. Pranešė, jog atveš gėles. Tad stovėjo mama prie lango ir laukė gana ilgai. Užsakyme buvo pasirinktas laikas ryte tarp 10-12 val., o mama gėlių sulaukė tik 15 val.
Bet čia dar niekis. Ji paskambino ir padėkojo, bet supratau, jog kažkas ne taip, nes gerai pažįstu savo mamą. Paprašiau atsiųsti dovanos rinkinio nuotrauką. O tada ir pakraupau tikrąja to žodžio prasme.
Siunčiau iškart kitą dieną laišką su priekaištu, jog nei gėlės, nei krepšelis neatitinka aprašymo.
Sulaukiau skambučio kitą dieną. Skambino žmogus, kuris pristatė mano mamai gėles. Prašiau, jog su manimi susisiektų įmonės direktorius. Gavau tik laišką, jog aprašymas atitinka tai, kas buvo užsakyta. Paprašiau atsakyti į labai daug iškilusių klausimų. Tačiau jau daugiau kaip pusantros savaitės niekas neatrašo.
Visiškai nesutinku, jog dovanų rinkinys atitinka aprašymą. Suprantama, jog gali koks vienas kitas žiedelis įvairuoti, bet ne visa puokštė. Atitinka tik vienas raudonos rožės žiedas. Visi kiti žiedai ir šakelės – visiškai nepanaudoti. Visas akcentas eglės/kadagio šakos. Blogiausia, jog mama yra alergiška jiems.
Tai pasirodė tikrai įžeidžiančiai – dukra, žinanti, jog mamai nepatinka ir kad ji alergiška tos rūšies augalams, vis tik jų padovanojo. Liko mama nesupratusi, ar aš tai padariau specialiai.
Kaip gali jie parinkti patys visiškai kitus žiedus nepasikonsultavę su užsakovu? Turėjo paskambinti man ir bendru sutarimu išspręsti problemą, jei žiedų neturėjo tokių, kokie nuotraukoje.
Turėjo būti tuomet nurodyta žinutėje, kad „puokštė gaminta pagal floristo nuožiūrą“. Tada klientas žino, jog turi pasikliauti floristo skoniu. Tarp kitko, net puokštės dydis neatitinka užsakytos. Mes užsakėme vidutinį dydi, o gavome tokią, kokia jų puslapyje nurodyta mažiausio dydžio puokštė!
Nesu šiais laikais mačiusi, jog puokštės pristatomos visiškai neįpakuotos. Nors paveikslėlyje pavaizduotas kelių sluoksnių ir spalvų popierius, kuris dera prie puokštės. Juk buvo šalta, žiemos vidurys, o puokštė perrišta tik raišteliu (primenančiu batraištį).
Dovanų krepšelio turinys taip pat neatitiko nurodyto. Jis gali įvairuoti, bet ne tiek. Mes sumokėjome 60 eurų už krepšelį! Bet nei jo dydis, nei spalva, nei turinys neatitinka aprašymo! Jaučiamės tikrai apgauti.
Užsakyme nurodyta, kad prabangiame gurmanų krepšelyje su lietuviškais skanumynais yra medus, rūkytos mėsos gaminiai, sūriai, žalia arbata, sausainukai ir saldumynai. Krepšelio turinį formuoja floristas, todėl prekės gali įvairuoti.
Parašyta aiškiai – mėsos gaminiai, sausainukai, saldumynai – viskas daugiskaita, o mes gavome tik 1 šokoladą, 1 dešrą, 1 dėžutę sausainių.
Renkantis krepšelio dydis niekur nenurodytas. Iš kur klientams žinoti, kad jis bus visiškai kitoks?
Po pristatymo buvo iškart paskambinta mano mamai paklausti, ar ji patenkinta gėlėmis ir dovanomis. Žinoma, jog ji atsakė teigiamai. Bet kuris, gavęs gėlių, kad ir vieną žiedą, bus patenkintas. Iš kur jam žinoti, kokia puokštė turėjo būti pristatyta?
Kai mamai nusiunčiau nuotrauką, kokios puokštės turėjo sulaukti, liko ir ji be galo nustebusi.
Manau, labai neprofesionalu buvo skambinti mamai ir klausinėti, ar ji dažnai gauna iš vaikų gėlių ir pan.
Gyvenant svetur tenka dažnai pasinaudoti tokiais užsakymais. Kaltinu save, jog pasirinkau „Interflora“. Reikėjo užsakyti iš kitur.
Už visą užsakymą sumokėjome net 114 eurų, tad tikrai negaliu taip visko palikti. Todėl kreipiuosi į jus su prašymu, kad šitą reikia garsinti – taip juk negalima.
Gėlės, dovanos turi teikti džiaugsmą, šilumą, bet dabar šventė sugadinta! Juk 65 metai tik vieną kartą – emocijos nepakeisi, o blogiausia, jog „Interflora“ nemato jokios problemos, vadinasi jiems tai daryti įprasta. Tai turi liautis.
***
„Interflora“ šią situaciją komentuoti atsakė. Pateiktame jų atsakyme teigiama, kad į visus klientų skundus bei pretenzijas atsakoma individualiai. „Tretiesiems asmenims informacija apie tai neteikiame“, – rašoma įmonės laiške.