Tik norime grąžinti!
Vika prisistačiusi „Bendraukime“ skaitytoja papasakojo apie problemas, kurias patyrė vyrui pamiršus savo paskolos sutarties duomenis.
„Susidūrėme su juokingai graudžia situacija. Mano vyras prieš kelerius metus paėmė paskolą iš „Credit24“. Išsiųsta sutartis nepakliuvo jam į rankas, nes tuo metu gyveno nuomojamame bute. Prisijungti prie savitarnos nebepavyko, kai pasikeitė telefono numerį. Kelis kartus bandėme susisiekti su įmonės darbuotojais, kad šie atnaujintų duomenis, bet niekaip nepavyko susikalbėti...
Paskolą mokame, tačiau nežinome nei jos likučio, nei sutarties pabaigos datos... Juk žmogiška yra pamiršti tokius dalykus?
Paskambinome į įmonę, klausė kliento numerio. Šio taip pat nežinome, todėl darbuotojams pasakėme asmens kodą, vardą ir pavardę bei el. pašto adresą. Bet kai paklausė gyvenamosios vietos, vėl iškilo nesusipratimas. Vyras neprisiminė, kokiu adresu yra deklaruotas ir kokį adresą pateikė įmonei sudarant sutartį.
Tuo pokalbis ir pasibaigdavo, niekuo negalėdavo padėti. Aiškinome, kad nenorime skolintis pinigų, o norime juos grąžinti, tik turime sužinoti, po kiek ir iki kada mokėti. Šių duomenų mums be adreso suteikti telefonu negalėjo...
Esame iš Klaipėdos, filialo šiame mieste nėra. Susisiekti su bendrovės direktoriumi nepavyko. Įmonė dalina paskolas, bet norint ją grąžinti net pagal asmens kodą neranda kliento? Juokinga...“ – stebėjosi moteris.
Jos teigimu, ne kartą buvo bandyta susisiekti su įmonės darbuotojais, tačiau kiekvieną kartą vienas iš nežinomųjų sukliudydavo gauti norimą informaciją. Taip pat Vika pridūrė, kad atnaujinant pasikeitusius duomenis – adresą, telefono numerį – kitose bendrovėse problemų neiškilo.
Jaunimas nelinkęs skolintis
„Credit24“ priklauso bendrovei „IPF Digital Lietuva“. Jos direktorius Vygintas Domarkas portalui lrytas.lt pabrėžė, kad su klientu po jo kreipimosi jau buvo išsiaiškinta.
„Su šia situacija esame puikiai susipažinę ir galiu patvirtinti, kad su pačiu įmonės klientu visi nesusipratimai jau yra išspręsti ir jis informaciją apie savo sutarties sąlygas turi. Tačiau norime priminti, kad jokiems kitiems asmenims – net, jei kaip šiuo atveju, tai būtų kliento žmona – mes kliento sutarties duomenų atskleisti neturime teisės.
Patys mūsų klientai informaciją apie jų sutarties detales lengviausiai gali gauti arba savo asmeninius duomenis pakeisti kreipęsi į mus telefonu arba el. paštu. Jie savo tapatybę turi patvirtinti atsakydami į kelis kontrolinius klausimus, kurių atsakymai turi būti žinomi pačiam klientui – pateikę registruotą telefono numerį, asmens kodą, adresą, paskolos ėmimo datą ir sumą, ir kt.
Norime priminti, kad mes skatiname atsakingą skolinimąsi ir visada raginame realiai įvertinti savo finansinę situaciją, ar laikinai išgelbėjusi paskola situacijos neapsunkins vėliau. Mūsų atliktas reprezentatyvus jaunuolių tyrimas rodo, jog Kalėdinėms išlaidoms jie paskolų imti visai nelinkę (86 proc. net nesvarstytų).
Džiaugiamės, nes tai rodo, kad dar ypač tvirto finansinio pagrindo neturintys jaunuoliai visgi skolinasi atsakingiau ir reikšmingesniems dalykams, o Kalėdinėms išlaidoms susitaupo arba randa pigių sprendimo būdų“, – teigė V.Domarkas ir skatino kas mėnesį atsidėti po truputį pinigų taupymui.