Vilnietis studentas Mindaugas kreipėsi į portalą lrytas.lt ir paprašė padėti išsiaiškinti su kontrole kilusius nemalonumus.
„Vieną rytą važiavau viešuoju transportu. Mane patikrinęs kontrolierius teigė, kad nesumokėjau už kelionę. Po to teigė, kad bilieto neaktyvavau, nors turiu Lietuvos studento pažymėjimo (LSP) kortelę ir esu už ją sumokėjęs mėnesio mokestį.
Važiuodamas tris kartus dėjau kortelę prie komposterio ir ji buvo aktyvuota. O kontrolierius teigė, kad neaktyvuota. Nors rugsėjo 30 dieną sumokėjau už bilietą mėnesiui. Ka galėtumėte pakomentuoti?“ – klausė studentas.
Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos specialistė Dovilė Marčinskaitė paaiškino, dėl kokios priežasties bilietą galėjo rodyti kaip neaktyvuotą.
„Norime priminti, kad priglaudus Vilniečio kortelę prie komposterio, apie sėkmingą bilieto aktyvinimą keleiviams informuoja garsinis signalas. Pasigirdus signalui, visuomet rekomenduojame keleiviams atkreipti dėmesį į komposteryje rodomą Vilniečio kortelės informaciją ir įsitikinti, kad buvo aktyvintas tinkamas bilietas bei iki kurios dienos jis galioja.
Vilniečio kortelės, elektroninių bilietų ir pinigų įsigijimo, naudojimo ir grąžinimo tvarka yra tokia, jog naują bilietą galima aktyvuoti tik pasibaigus senojo galiojimui. Kadangi keleivis mini, jog susimokėjo už kelionę rugsėjo 30 dieną, vadinasi, tuo metu dar galiojo jau aktyvuotas rugsėjo bilietas.
Bilieto galiojimas – iki 2019 m. rugsėjo 30 dienos, 23:59 val. O naują, būtent rugsėjo 30 dieną įsigytą bilietą buvo galima aktyvuoti tik nuo spalio 1 d., kai jau pasibaigęs senojo bilieto galiojimas“, – sakė D.Marčinskaitė.