„Bendraukime“ skaitytoja Jolanta savaitės pradžioje apsilankė vienoje iš Vilniuje esančių žinomo tinklo parduotuvių (pavadinimas redakcijai žinomas. – Red.). Deja, pirkiniu liko nusivylusi.
„Parduotuvėje susigundžiau dėžute pomidorų, kuriai buvo taikoma nedidelė nuolaida. Negi taip nusigyveno prekybos tinklas, kad su nuolaida pardavinėja supuvusius?“ – klausė moteris ir pridėjo pomidorų nuotrauką.
Prekybos tinklo atstovas atsiprašė pirkėjos ir patikino, kad tokiais atvejais galima kreiptis dėl pinigų grąžinimo.
„Visų pirma, norime atsiprašyti pirkėjos dėl šios nemalonios situacijos. Visuomet stengiamės, kad mūsų prekybos tinklo parduotuvėse pirkėjai galėtų įsigyti tik šviežią ir kokybišką maistą. Norime patikinti, jog visiems mūsų asortimente esantiems gaminiams yra taikomi vienodai aukšti kokybės standartai, prekės su akcija taip pat ne išimtis.
Šviežius vaisius bei daržoves mūsų darbuotojai dažnai perrenka. Kokybės kriterijų neatitinkantys vaisiai, daržovės kaipmat yra išimami iš prekybos ir utilizuojami. Deja, žmogiškųjų klaidų ne visada pavyksta išvengti, todėl nuolat kalbamės su savo darbuotojais, juos apmokome ir motyvuojame, kad tokie atvejai ateityje nepasikartotų.
Apgailestaujame, kad pirkėja su pirkimo kvitu nesikreipė tiesiai į parduotuvę, kurioje įsigijo prekę. Visuomet, kilus abejonei dėl prekės kokybės, pirkėjus raginame apie tai informuoti parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija ir atgauti sumokėtus pinigus“, – sakė atstovas.