Tačiau vairuotojas tik su agresijos gaidele atšovė, kad jei apsivemsiu, jis gali duoti maišelį.
Su manimi buvo vyras, kuris nepaisant vairuotojo pastabos vis tiek paragino man atsisėsti į priekines sėdynes. Viena tikrai būčiau nedrįsusi, bet kadangi buvau padrąsinta vyro, atsisėdau. Dėl to vairuotojas buvo labai nepatenkintas.
Tačiau mane labiausiai nustebino neatsakingas vairuotojo elgesys prie vairo. Jis tiesiog išsitraukė skaičiavimo mašinėlę, pasidėjo ją ant vairo ir vedė buhalteriją, ko gero, skaičiavo, kiek bilietų pardavė. Autobusas netgi išvažiuodavo į kelkraštį, buvo net gidėti kertamos ištisinės linijos garsas. Taip pat kalbėjo telefonu. Tai jis darė gal keturis kartus.
Aš sėdėjau drebančiomis rankomis, bandžiau sakyti pastabą, tačiau iš jo pykčio ir agresyvios reakcijos atrodė, kad tuoj sustabdys autobusą ir išlaipins arba, atsiprašant, duos į galvą. Baisu buvo kažką ir sakyti.
Priekyje sėdėjusi kita keleivė taip pat buvo susiėmusi už galvos, kaip taip neatsakingai galima vairuoti.
Daug keliauju, važinėju į užsienį su autobusais, nieko panašaus nesu mačiusi. Aptarnavimo nėra ko lyginti, bilietų kaina netgi pigesnė.
Dabar taip akcentuojama ta atsigaunanti Klaipėda, kaip čia viskas atgyja. O čia... Norime užmušti žmones dėl savo penkių minučių? Vairuotojas turėjo buhalteriją susitvarkyti grįžęs, bet taupydamas laiką darė tai prie vairo, kad galėtų greičiau grįžti namo.
***
Klaipėdos autobusų parko generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas apgailestavo dėl tokios situacijos.
„Vairuotojai nuolat instruktuojami dėl tinkamo elgesio su keleiviais, nes mūsų paslauga orientuota į keleivį ir kokybišką jo aptarnavimą. Todėl su vairuotojais nuolat dirbama ta tema.
Vairuotojas dėl pildomų dokumentų prie vairo yra įspėtas, kol kas negaliu tiksliai pasakyti, kokia jo už tai laukia nuobauda. Šiai dienai neturiu sprendimo, tačiau šito aš nepateisinu, keleiviai turi būti vežami saugiai, neatliekant jokių pašalinių veiksmų.
Dėl bendravimo su minėta keleive, vairuotojas turi kitokią versiją. Yra tam tikrų nesutapimų. Iš jo pusė pasiteisinimas skamba logiškiau. Tačiau aš jo neteisinu, keleivis bet kokiu atveju yra teisus ir vairuotojas turi bet kokiu atveju išvengti konfliktų bei suteikti kokybišką paslaugą“, - komentavo Klaipėdos autobusų parko direktorius.