Egipte įstrigę lietuviai: pažiūrėkite, kokiomis baisybėmis mus maitino

2017 m. lapkričio 26 d. 14:52
Gintarė
Video
Susinervinę, išvargę, alkani arba nuo nesveiko maisto apsunkusiais skrandžiais. Tokia buvo atostogų pabaiga Egipte poilsiavusiems lietuviams.
Daugiau nuotraukų (6)
Šeštadienį Egipto Hurgados oro uoste penkioms valandoms įstrigę į Lietuvą grįžtantys turistai liko nemaloniai nustebinti, kai vietoj kelionių organizatoriaus žadėto 15 eurų vertės maisto davinio jiems buvo pasiūlyti picos gabalai ir „Cola“, o vėliau oro linijos pamalonino sausu „bulkos“ gabalu.
Dėl iš Vilniaus laiku nepakilusio lėktuvo iš Hurgados grįžtantys turistai mažiausiai 5 valandoms užstrigo Hurgados oro uoste. Iš Vilniaus į šį Egipto kurortą skridęs orlaivis nusileidęs Hurgadoje turėjo iš ten skristi atgal su jau pailsėjusiais lietuviais, tačiau dėl techninių gedimų vos pakilęs iš Vilniaus oro uosto lėktuvas apsuko ratą ir vėl nusileido Vilniuje.
Tuo tarpu Hurgadoje skrydžio į Vilnių laukiantys turistai iš viešbučių buvo išvežti 9 valandą ryto ir informaciją apie techninį lėktuvo gedimą sužinojo iš žiniasklaidos. Daugelis Egipto oro uoste užstrigusių žmonių kėlė pasipiktinimą ir nusivylimą kelionių organizatoriumi, mat jis vangiai teikė informaciją apie tolimesnius veiksmus.
„Atostogos su sugadinta pabaiga. Kai vienas iš kelionės kriterijų būna patogus grįžimo laikas, natūralu, kad nusivili, kai paaiškėja, jog vietoje 17.20 val. į gimtąjį Vilnių parsirasi tik 22 val. Ir taip, man daug kas šimtą kartų patikins, kad sutuaciją dėl Hurgados lėktuvo stengtasi sutvarkyti kuo greičiau, bet manęs neįtikins, kad kelionių organizatorius „Kidy Tour“ padarė viską, ką galėjo ir pateisino keliautojų teisėtus lūkesčius kritiniu momentu, ypač, kai perki „viskas įskaičiuota“. 
Nemėgstu skųstis, bet nesusipratimų būta pernelyg daug. Apie tai, kad lėktuvas iš Vilniaus į Hurgadą nepakilo laiku, žiniasklaida pranešė dar mums sėdint autobusuose greta viešbučio, apie 9 valandą ryto, tačiau daugiau nei šimtas tautiečių vis tiek buvo pasmerkti ankstyvai kelionei į oro uostą, ten ilgam laukimui eilėse ir nežiniai. 
Iš viešbučio pajudėję po 9 valandos ryte, oro uostą pasiekėme apie 9 val. 30 min. Išskiridome tik 17 val. 35 min., o Lietuvoje nusleidome apie 22 val.
Pirmoji informacija keleivius SMS žinutėmis pasiekė tik 12.10 val. Prie registracijos bagažą tiesiog turėjome palikti krūvoje nesvertą ir tikėtis, kad jis nepasimes.
Po patikros – ilgos laukimo valandos kosminių kainų oro uoste, kur net mažas buteliukas vandens kainuoja 2,5 euro. Žinutėje kelionių organizatorius mus informuoja, kad maitinimas už 15 eurų galimas visame antrame oro uosto aukšte, deja, paaiškėja, kad realybė kiek kitokia – maitinimas galimas tik vienoje konkrečioje kavinėje, gaminančioje picas. Vienas picos gabalas ir šaltas arba karštas gėrimas žmogui arba tiesiog du gėrimai.
Kelionių organizatoriaus atstovės šėrė mus pažadais, kad tuoj atvyks stebuklingas burtininkas ir galėsime gauti sriubos ar salotų. Deja, to ilgai laukę nesulaukiame, tada iš vietinio sužinome, kad apie jokią pinigų sumą maitinimui net nesitarta, tad jie nieko negali padaryti.
Žinoma, iš Hurgados pakylame ne 16.40 val., o 17.35 val. Tuomet mus oro linijos “pamalonina” dar vienu sausu „bulkos“ gabalu. Atsiprašo už nepatogumus, bet atsiskaityti galima tik grynais. Reziumė – praryk, kaip nori.
Situacijų būna įvairių, tačiau nuolatiniai atsiprašymai, siuntinėjimai, aiškinimai, kad kelionių organizatoriaus atstovo neįleidžia į sterilią zoną, kad ko gi čia visi piktinasi dėl to maisto, jei atėjo pasiimti (jei norėjai ko sveikesnio – prašom už papildomus 10 eurų) ir nesusipratimai veda iš kantrybės, o baisiomis „bulkomis“ užkištas skrandis graužia ir pykdo dar labiau.
Vaikams davinys, beje, tas pats, na, laimei lėktuve šie pamalonininti bent pieštukais ir dar kažkuo... Tačiau ką ten tie pieštukai, kai nori namo miegučio... Pritrūko elementaraus žmogiškumo.
Taigi, tai galėjo būti graži saulėta diena paplūdimy, kramsnojant kokį vaisių ar daržovę, tačiau tapo ilga laukimo valandų ir sveikatos gadinimo diena, stebint saulę už stiklo ir svajojant apie babos ar mamos agurkus“, – sugadintų atostogų įspūdžiais dalijosi vilnietė Gintarė.
„Kai gavome informaciją, kad lėktuvas iš Vilniaus laiku nepakilo, turistai Hurgadoje jau buvo praėję patikros zoną, taigi mūsų gidai jiems galėjo padėti tik susisiekdami telefonu.
Keliautojams buvo išdalinti kuponai, už kuriuos jie galėjo gauti maisto ir gėrimų. Detalesnę informaciją dar aiškinamės su partneriais“, – lrytas.lt sakė „Kidy tour“ atstovė Karolina Kažukauskaitė.
maitinimaspicaHurgada
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.