„Ta pati lėlė praeitą savaitę kainavo 12,99 euro, o šią savaitę, paskelbus 40 proc. nuolaidą, sena kaina nulupta ir uždėta dviguba. Ar tai normalu?“ – klausė Indrė.
Moteris atsiuntė nuotraukas, kurias padarė Kaune, Šarkuvos gatvėje esančioje parduotuvėje. Vienoje iš nuotraukų ant lėlės dėžės matyti nuplėštos kainos likutis su skaičiumi 12. Taip pat lipdukas su kaina 24,99 euro.
Kodėl prasidėjus akcijai žaislams, minėtos lėlės kaina padidėjo?
„Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas paaiškino, kad šiai prekei dar anksčiau buvo pritaikyta nuolaida, o prasidėjus naujai akcijai, pirmosios nuolaidos galiojimas baigėsi.
„Lapkričio 1-7 dienomis lėlė „Wispy Walker“ buvo parduodama specialia akcine kaina už 12,99 Eur. Įprastinė šios lėlės kaina – 24,99 Eur.
Deja, kai prekė buvo parduodama su akcine nuolaida, mūsų darbuotoja prekę pažymėjo ne raudona kaina, kuri simbolizuoja akciją, kaip turėjo padaryti, o įprastine, balta kaina. Todėl pirkėja galėjo pamanyti, kad mažesnė kaina, 12,99 Eur, yra įprasta prekės kaina.
Pasibaigus laikotarpiui, kai lėlė „Wispy Walker“ buvo parduodama su specialia akcine nuolaida, mūsų darbuotoja prekę pažymėjo įprasta baltos spalvos kaina – 24,99 Eur.
Lapkričio 21 d. tekstine žinute pirkėja gavo asmeninį pasiūlymą įsigyti žaislus su 40 proc. nuolaida, todėl tą dieną ant nusižiūrėtos lėlės jau matė įprastą prekės kainą.
Dėl sukeltų nepatogumų ir klaidinančios etiketės spalvos apgailestaujame ir pirkėjos nuoširdžiai atsiprašome“, – apgailestavo R.Gorbačiovas.