Tačiau norėdama pamatyti kainą, radau dvi. Ant originalios pakuotės esanti originali kaina – 9 svarai sterlingų (10,47 euro). Kitoje pakuotės pusėje kaina eurais – 15,99. Lipdukas užklijuotas su barkodu. Barkodai sutampa.
Pažiūrėjau kitas pakuotes – visur kitur lipdukai su kaina eurais užklijuoti ant originalios etiketės, kad nesimatytų kainų svarais. Puikus pavyzdys, kad Lietuvoje prekės kainuoja gerokai brangiau, nei toje pačioje Anglijoje.
Tik įdomu, kodėl? Darosi labai liūdna, pamačius tokias nesąžiningas kainas.
* * *
Įmonės „Kotryna“ prekės ženklo „Mothercare“ vadovas Tomas Nanartavičius paaiškino, kodėl tos pačios prekės kainos skiriasi Lietuvos ir Anglijos parduotuvėse.
„Pirmas faktorius, nulemiantis kainos skirtumą, yra tas, kad Anglijoje vaikų drabužiams ir avalynei taikomas 0 proc. PVM tarifas, o Lietuvoje – 21 proc.
Antrasis – tai, jog „Mothercare“ parduotuvių veikla Lietuvoje yra vykdoma franšizės pagrindu, kas lemia papildomus kaštus už pagrindinės įmonės Anglijoje palaikymą.
Trečiasis faktorius – prekes gabenant į Lietuvą iš Anglijos sukuriami papildomi logistiniai kaštai.
Atsakant į klientės užklausą, kainos nėra nesąžiningos, kadangi yra daug papildomų kaštų, kurių Anglijos rinka dėl savo įstatymų ir rinkos dydžio gali išvengti. Norėtumėm turėti galimybę prekiauti tokiomis pačiomis kainomis ir Lietuvoje, tačiau šiuo metu tai nerealu.
Kita vertus, „Mothercare“ produkcijos kaina Lietuvoje yra konkurencinga ir patraukli, lyginant su vietinėje rinkoje veikiančiais tiesioginiais konkurentais“, – teigė T.Nanartavičius.