Neseniai teko parduoti automobilį. Pats populiariausias būdas tą padaryti – patalpinti skelbimą skelbimų portaluose „Autogidas“ ir „Autoplius“.
Na, ir ką jūs manote. Sužinojus skelbimo patalpinimo kainą net trūksta žodžių. Aišku, galima sakyti, kad tada reikia ieškoti kitų portalų arba bandyti parduoti automobilį turguje, ar dar kažkaip.
Bet kiek pamenu, prieš dvejus metus patalpinti skelbimą į „Autoplius“ portalą kainavo kelis litus per mėnesį. O į „Autogidą“ – nieko nekainavo!
Bet šiandien turim, ką turim. „Autoplius“ portale skelbimas mėnesiui kainuoja 6,99 euro, o portale „Autogidas“ – 5 eurus.
Galbūt jūs galėtumėte paaiškinti tokius kainų šuolius? Kokia situacija? Ar čia – dar vienas, eilinis pasityčiojimas? :)
P.s. Lietuvoje gyventi gera...
***
Abiejų laiško autoriaus minėtų portalų atstovai tikino, jog toks kainų šuolis – normalu.
Portalo „Autoplius“ vadovas Artūras Mizeras teigė, jog dabartinė kaina garantuoja daugiau paslaugų.
„Dabartinės skelbimų talpinimo kainos įsigaliojo kiek daugiau nei prieš pusmetį (sausio mėnesį). Iki tol automobilio skelbimas kainavo 4,34 euro (iki euro – 15 litų). Tokia kaina galiojo kelerius metus.
Iš turimų duomenų matome, kad sėkmingiausiai tai pavyksta padaryti vartotojams, kurie kartu su skelbimo įdėjimu užsako ir papildomas paslaugas (pvz., skelbimo iškėlimą sąraše). Tuo remdamiesi suformavome naujus skelbimų planus, į kuriuos įtraukėme šias paslaugas.
Taigi pasirinkusieji pigiausią skelbimo planą ne tik įdeda skelbimą, bet ir sulaukia daugiau potencialių pirkėjų dėmesio, nes pirmomis dienomis jų skelbimas rodomas aukščiau ir yra daugiau peržiūrimas. Lyginant su ankstesne kainodara, nauja bendra įdėjimo ir iškėlimo paslaugos kaina (6,99 euro) yra mažesnė, nei būtų buvusi šias paslaugas užsakant atskirai (4,34 euro ir 4,50 euro, iš viso – 8,84 euro)“, – aiškino A.Mizeras.
Portalą „Autogidas“ valdančios bendrovės „Vertikali medija“ atstovas Evaldas Narbutovičius tvirtino, jog paslaugų apmokestinimas – natūralu.
„Skelbimų talpinimas „Autogide“ daugelį metų buvo nemokamas, tačiau vėliau – apmokestintas. Tai natūralus verslo procesas, nes siekiama, kad buvusios investicijos į projektą atsipirktų. Kaip rodo praktika, visi sėkmingi nemokami verslo projektai anksčiau ar vėliau yra apmokestinami“, – neabejojo E.Narbutovičius.