Puokštės visiškai neatitiko to, kas buvo reklamuojama jų puslapyje. Pamačiusi Motinos dienai atsiųstą puokštę, kuri kainavo 32 eurus (o dar 7 eurus kainavo pristatymas), nusprendžiau nebetylėti.
Parašiau „Interfloros“ klientų aptarnavimo skyriui, nusiunčiau reklamuotos ir gautos puokščių nuotraukas. Kitą dieną gavau iš jų panašų atsakymą, kaip ir jau minėto straipsnio autorė (kalba netaisyta. – Red.).
„Sveiki,
Dėkojame už laišką.
Prašome nurodyti užsakymo numeriuką, nes pagal jūsų emailą užsakymo nerandame.
Taip pat prašome atsiųsti dar kelias nuotraukas, nes pagal šią nuotrauką matome, kad puokštė ir gėlės atitinką į nuotrauką mūsų tinklalapyje.
Puokštė panašį į nuotrauką nes yra išlaikytą spalvinę gamą. Kadangi nuotrauką padaryta tik iš viršaus, nematome visos kompozijos ir visų gėlių, bet pagal tai ką matome, užsakymo floristui anuliuoti deja negalime. Labai gaila kad likote nusivylė mūsų paslaugomis“, – rašė Ieva iš „Interfloros“.
Nusiuntusi jiems savo užsakymo numerį ir dar vieną nuotrauką atsakymo negavau. Žinau vieną: daugiau „Interfloros“ paslaugomis nesinaudosiu ir nerekomenduosiu kitiems.
* * *
Įmonės „Interflora“ atstovė sutiko, jog laiško autorės pasipiktinimą sukėlusi puokštė neatitiko visų reikalavimų.
„Interfloros specialistai į visus mūsų klientų laiškus atsako. Jūsų skaitytojos ir mūsų klientės p. Eglės laiškas su papildoma nuotrauka gautas šią savaitę. Antroje gautoje nuotraukoje matyti visa puokštė, todėl pagal ją galime matyti, kad puokštė neatitinka visų „Interflora“ reikalavimų.
Tuo atveju, kai puokštė neatitinka reikalaujamų standartų, skundo sprendimas užima šiek tiek daugiau laiko – turime susisiekti su floristais, atlikusiais užsakymą, aptarti susidariusią situaciją ir priimti reikiamą sprendimą.
Interfloros klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojas su p. Egle susisieks šiandien iki 17 val.“, – penktadienį tvirtino atstovė.