„Savaitgalį pirkome šašlykų. Atsitiko taip, kad vienoje parduotuvėje negavome reikiamo kiekio to paties gamintojo produkto. Todėl važiavome ieškoti jo į kitą to paties tinklo parduotuvę. Nustebino tai, kad ta pati pakuotė kitur jau kainavo brangiau.
Viskas vyko tą pačią dieną, net tą pačią valandą. Skiriasi tik produkto galiojimo data. Čia toks pastebėjimas. Gal viskas čia yra teisinga ir tam yra logiškas paaiškinimas?“ – svarstė Jonas ir pasidalijo dviejų šašlykų pakuočių nuotrauka.
„Atšaldytas, sausai marinuotas „Samsono“ šašlykas“, – parašyta ant abiejų. Sudėtis vienoda, išvaizda – taip pat, tik ant vienos pakuotės nurodyta kaina – 6,66 euro už kilogramą, o ant kitos – 4,99 euro už kilogramą.
Kas gali lemti to paties produkto kainų skirtumą?
Įmonės „Samsonas“ Komercijos direktorė Violeta Kašėtienė tikino, jog ženklindami prekes jie tiesiog vykdė prekybos centro nurodymus.
„Produkto pardavimo kaina ant pakuotės nurodoma prekybos tinklo nurodymu. Pagal atsiųstas nuotraukas matyti
skirtingos galiojimo datos. Pagal informaciją ant ženklinimo etikečių galime pasakyti, kad žemesne kaina buvo ženklinama tam tikru metu.
4,99 euro už kilogramą kaina ant pakuočių ženklinimo etiketės buvo žymima prekybos tinklo nurodymu, nuo balandžio 25 dienos iki gegužės 2 dienos tinkle vykdytai akcijai“, – sakė V.Kašėtienė.