Pirmadienį „Bendraukime“ pasiekė skaitytojos Ramunės laiškas. Moteris stebėjosi prekybos centre Vilniuje įsigytomis nekokybiškomis uogomis ir pasidalijo pirkinio nuotrauka.
„Nusipirkau 100 gramų dumplainių uogų, mat norėjau tortą papuošti. Kai atidariau dėželę, pasipylė vien supuvusios uogos“, – rašė Ramunė.
100 g dumplainių skaitytojai kainavo 1,09 euro.
„Nesuprantu, ar parduotuvė neturi darbuotojo, kuris prižiūrėtų prekių kokybę?“ – klausė Ramunė.
Prekybos centro atstovė atsiprašė dėl supuvusių uogų ir patikino, kad kokybės kontrolė vykdoma nuolat.
„Labai atsiprašome pirkėjos, kad jai pasitaikė nekokybiškas produktas. Dedame daug pastangų, kad pirkėjus pasiektų kokybiški produktai, tačiau pasitaiko, kad nekokybiškos prekės prasprūsta pro mūsų kokybės patikrinimus.
Kartais fiksuojame nekokybiškus produktus dar sandėlyje ir grąžiname juos tiekėjui. Pasitaiko, kad pastebime nekokybiškas prekes jau atvežus į parduotuvę – taip pat grąžiname tiekėjui, jeigu siuntoje nekokybiškų produktų yra nedidelė dalis – perrenkame. Taip pat nuolat perrenkame daržoves ir lentynose.
Tad dar kartą atsiprašome pirkėjos ir kviečiame užsukti su čekiu į parduotuvę, kur bus grąžinti pinigai už nekokybišką prekę“, – siūlė atstovė.